/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1 skal hele tiden opdateres
Fra : Lincoln1242
Vist : 474 gange
50 point
Dato : 25-10-15 13:44

Cirka 3 gange ugentligt får jeg ved logon på PCen at vide at der er vigtige opdateringer tilgængelige (nederst i højre hjørne). I begyndelsen installerede jeg opdateringerne, hver gang jeg fik beskeden, men idet det tager et par timer hver gang, så er jeg holdt op med det. PCen er sat til automatisk at installere opdateringer - men den gør det ikke...

Kan det være rigtigt at der for hver 2-3 dage er 30-50 opdateringer på i alt 100-300 MB til Windows? Samtidig tager det PCen ufattelig lang tid at downloade opdateringerne. Jeg er som regel nødt til at foretage opdateringerne ad flere omgange. Hvis jeg bare sætter den til at opdatere hele skidtet på en gang, så står der bare "Henter opdateringer", mens barren nedenunder viser at download er 0% fuldført. Sådan kan den stå i timevis indtil jeg standser den.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-10-15 14:00

Du skal da bare have maskineriet opgrseret til WINDOWS 10, så går det som smurt i olie...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-10-15 14:05

Der skulle retteligen stå:

Du skal da bare have maskineriet opgraderet til WINDOWS 2010, så går det som smurt i olie...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-15 19:18

Det er muligt at der er opdateringer som melder fejl.
Dem der er fejl i skal slettes, og så installeres de igen automatisk....................måske.

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-15 15:02

https://support.microsoft.com/da-dk/gp/windows-update-issues/da

kør værktøjet, så sku den kunne opdatere igen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-15 16:54

Den vil jeg gemme og prøve en dag - tak.

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 20-12-15 13:50

Tak for svaret edison.