/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Elektrisk P skive virker ikke
Fra : o.v.n.
Vist : 473 gange
300 point
Dato : 24-10-15 18:35

Det her er et spørgsmål jeg stiller for min søster som har købt en brugt bil hvor der sidder en Jacob Jensen elektrisk P skive i, hun skiftede batterier forleden og siden har den kun kunnet vise klokkeslæt, der var ingen manual for P skiven med i købet så vi ved ikke hvordan vi får den til at vise parkeringstiden igen.
Ved i hvordan?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 24-10-15 18:41

Google "Jakob Jensen P skive", og der finder du/din søster manualen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-15 19:15
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 310 point
Dato : 24-10-15 19:17

Citat
Trin for trin-betjeningsvejledning.
Betjening efter batteriskifte
1. Sæt nye batterier i parkeringsskiven - der lyder et ”bib, bib” og displayet viser kl. 12.00.

2.Manuel indstilling af tid.
- Hold set-knappen inde til timetal blinker.
- Indstil timetal med pil op eller pil ned.
- Tryk set, minuttal blinker (indstilles som timetal).
- Tryk set, tiden er nu indstillet manuelt.

3.Start bilens motor og sæt parkeringsskiven i holderen, der er monteret i forruden.

4.Motoren kører nu i tomgang. Hold set og pil op inde indtil 1 bip har lyd bip har lydt – her efter kommer der 2 korte bip og 1 langt bip.

5.I displayet, der vender ind mod kabinen, vil der vise sig et P, som betyder, at parkeringsskiven er aktiveret og vil virke automatisk ved parkering.:Bemærk P-skiven skal ses som et hjælpemiddel, det er altid brugerens ansvar at produktet er indstillet korretkt inden bilen forlades.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-15 22:06

Tak for svaret ans. det bliver først i morgen at jeg får indstillet P skiven og vejledningen ser nem ud