/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Printer problem efter win 10
Fra : stone47
Vist : 484 gange
300 point
Dato : 12-10-15 09:38

Hej med jer.
jeg har selvfølgelig opgraderet til win 10. Det gik smerte frit, og virker fint. printeren virker også fint.
Men nu fik jeg behov for at scanne et papir. Men nu siger windows at min printer ikke ejer en scanner. Pc Medion stationær, printer HP photosmart: c309g-m.
den vil gerne lægge sig ind med 2 drivere: c309g-m , c309g-m BT.
Jeg ved ikke hvad det betyder.
Jeg må mene at win 10 har taget over i stedet for den software HP leverede med printeren.
Nogen der har bøvlet med dette, og fundet de vise sten. Hilsen Steen hej hej

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-10-15 10:09

Jeg fik også Microsofts standard printer ved opdat. Jeg hentede så en Brother driver hos brother, og install. den og det hele kører som det skal både med WIFI og med USB.
(Printer: Brother DCP 1610W S/H laser med scanner til 850 kr.)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-10-15 10:41

Da jeg tilsluttede og tændte Canon MG 5200 og Brother 2135W startede win 10 selv op med at vise den gamle printer opsætning med mærke i den ene side og typevalg i den anden side.
canon gik fint men brother måtte lige installeres via en CD

Når jeg kigger her:

Ned til luppen > skriv scanner > vis scanner og camera
så dukker scanneren op.............men jeg skal nok installere et scanner-program for at bruge den fra computeren.

Ps. jeg bruger kun scanneren til kopi og overførsel til USB pinde.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 12-10-15 12:37

Hent brug HP Solutions Center det er det nemmeste med en HP printer:
http://support.hp.com/dk-da/drivers
måske du også skal læse denne side:
http://support.hp.com/dk-da/document/c04775591/

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 12-10-15 17:02

Tak for svaret o.v.n..
jeg biksede videre, printeren vad der jo men den sagde den ikke ejede en scanner. Men fjernede det hele og gik på HP's side hentede den fulde pakke og installerede den. nu dur det. var lige ved at få en masse dirver optimerings software og andet snavn til at spionere i min PC. fint med det O. V. N du kom jo tæt på tak for indsatsen. Hilsen Steen årgang 1947 hej hej