/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win 10
Fra : kivi
Vist : 514 gange
100 point
Dato : 07-10-15 15:34

efter at jeg har installeret win 10 kan jeg ikke se den røde lukke knap på nogen af de sider jeg har fremme men når jeg sætter musen der hvor den skulle være kan jeg godt lukke siden ned er der en forklaring på det

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 07-10-15 15:43

Klik på Windows symbolet i nederst venstre hjørne så kommer der en menu frem hvor du kan vælge bla. sluk,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-15 17:03

Kør musen op i øverste højre hjørne.......................så kan du se lukkekrydset.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-10-15 17:18

problemet er at der kommer ikke noget rødt kryds frem men jeg kan godt lukke siden ved at trykke der hvor krydset skulle være

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-15 17:24

Prøv at højreklikke ved X - får du muligheder.
Ellers prøv nederste højre hjørne

For mig at læse, mangler du selve proceslinien..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-10-15 17:26

Kunne det være din skærm opløsning? H-klik på skrivebord

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-10-15 17:30

proceslinien er der og selv om jeg ændre på opløsningen kommer de ikke frem

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-15 18:51

Kommandoprompt + CHKDSK eller denne pc C: egenskaber / undersøg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-10-15 19:00

I win 10 ligger lukkekrydset for programmer helt oppe til højre .........................helt oppe.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-15 19:17

Prøv med en system fil scanning

Tast Win-logo+X, vælg Kommandoprompt (administrator)
skriv sfc /scannow i vinduet og tast enter, genstart pc når det er udført.

Virkede det?

Hvis ikke så reparer installationen.

Tast Win-logo+i
Vælg Opdatering og Sikkerhed,
vælg Genoprettelse,
vælg Nulstil denne PC

Virkede det?

Kommentar
Fra : poul1erik

Dato : 09-10-15 09:42

Mister man noget.
Når der vælges Nulstil denne PC ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-15 09:55

Citat
Mister man noget.
Når der vælges Nulstil denne PC ?

JA - alt det du selv har installeret eller gemt på computeren.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-15 13:35

Citat
Mister man noget.
Når der vælges Nulstil denne PC ?

NEJ, man kan vælge at beholde sine filer! Eller slette dem for at rydde helt op!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-10-15 13:56

jeg har ikke fundet hvor jeg finder de krydser så nu aflevere jeg den for vedkomne vil gerne have den nu så jeg kan ikke lige umidelbar prøve på noget men hvis der er en som kommer det rigtige er jeg meget lydhør

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 10-10-15 07:46

Tak for svaret mig-selv.