/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan tænder man lommelygte
Fra : jensviggo
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 04-10-15 11:37

på en Samsung 7710

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-10-15 13:32
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-10-15 14:42

Prøv at kigge i Apps og Widgets, måske gemmer lommelygten sig der, den var i Widgets på min s4 mini.

Ellers gå i Play Butik og søg efter Lommelygte, der er flere, læs lige inden du installere en,
mere så du ikke får en masse lort med!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-10-15 19:54

På min ligger den i App´s og kan flyttes ved at holde på ikonet og trække til siden/rne eller ned

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 05-10-15 07:34

På min Samsung Galaxy Xcover kræves det at telefonen er i dvale. Dvs. at man ikke er logget ind med den 4 cifrede pinkode. Nu kan man trykke på (lyd-)knapperne +/- på venstre side af telefonen.

+ tænder, - slukker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-15 07:37
Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 06-10-15 09:28

Det var da lige det man sku gøre, tak for hjælpen, MOLOKYLE.