/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
virus
Fra : kivi
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 03-10-15 15:09

pc kan ikke komme på nettet jeg for denne besked siden kan ikke vises og jeg kan ikke få lov til at installere noget som helst jeg tror det er noget virus men defender viser ikke noget og jeg kan ikke få lov at installere andre findes der et program som skærer igennem så man få renset skidtet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-15 15:46

Læg dig ned og DØ !!!

kivi -> Du har ...ja, jeg har snart ikke tal på, hvor mange gange du har haft malware-, virus-, pop-up-, adware-, browserhijacker-, ændring af startside, søgemasineændringer og andre problemer gennem mindst et år. Var det ikke på tide at du rent faktisk lyttede til bare nogen af de råd du har fået gennem tiden.

Ja ja... jeg ved godt vi ikke alle kan være eksperter osv. men jeg synes nu du temmelig ofte roder dig ud i noget snavs?

..men at siden ikke kan vises?

Det er et forbindelsesproblem ...ikke virus eller noget?

Tjek dine kabel forbindelser manuelt (..tag ud og put i ) og evt. kik efter driftforstyrrelser i dit område hos din internetudbyder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-15 16:22

Tjek din firewall, måske det er den der blokere for trafikken?

Er det den samme forbindelse du er på når du er på kandu?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-10-15 17:49

jeg kan sige så meget at det er ikke min pc jeg får somme tider som jeg skal hjælpe derfor

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 17:57

Citat
kan ikke komme på nettet jeg for denne besked siden kan ikke vises

Prøv og lave en ny genvej... = virker genvejen har du fået noget ind på pc du ikke burde have.
Defender er ikke det bedste program..prøv AVG/andet
Hvis du ikke kan installere, kunne det være at du ikke har rettighed til det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 18:00

Citat
..men at siden ikke kan vises?

Det er et forbindelsesproblem ...ikke virus eller noget?

Rigtig nok - men hvis man har Adblock, kan det også lave det nummer, samt programmet også tillader visse reklamersider.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 03-10-15 22:18

http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/
Opret en profil, og gør nøjagtig som der står i vejledningen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-10-15 09:58

stopper her starter den helt forfra med en frisk installation så tak alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 04-10-15 10:28

Tak for svaret Brassovitski.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-15 15:32

Velbekommelse kivi
</MOLOKYLE>