/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
spotify playliste forsvundet
Fra : akselbo
Vist : 201 gange
100 point
Dato : 03-10-15 10:16

jeg benytter spotify på mit fjernsyn - men redigerer alt på min komputer. - oplever nu pludselig at en af de playlister, der ses på fjernsynet mangler når jeg ser på komputeren. - det er den playliste der på fjernsynet ses med en stjerne og teksten Starred som ikke længere ses på komputeren. Hvad har jeg lige gjort galt / hvad er sket ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-10-15 16:33

Har du logget på med Facebook eller anden konto?

Hvis du har, så log af og log på igen på login siden, brug boksen Bruger og Password

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 04-10-15 09:26

har brugt boxene bruger og password - det mærkelige ved st det er den stjernemarkerede "Starred" som forsvandt, - den kan som hovedregel ikke slettes, det kan derimod alle øvrige playlister ..