/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Brænde på DVD/CD
Fra : swarn
Vist : 394 gange
500 point
Dato : 30-09-15 19:28

Jeg har nogle billeder på min PC som jeg godt vil brænde ned på DVD/CD eller hvad nu i syntes er det bedste at brænde på, de skal bruges til at afspille på DVD afspiller, hvad skal jeg købe og hvor meget skal jeg betale for at få noget der virker.

Nu skal det ikke udmønte sig en lang svada om hvordan jeg skal brænde, det ved jeg godt, men det er rigtig lang tid siden jeg sidst har købt DVD/CD

Hilsen swarn

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 500 point
Dato : 30-09-15 23:46

DVD - R skiver vil jeg nok vælge. Husk at lave en kopi. Du kan købe billige kvalitets skiver f. eksempelvis disse: http://www.billigmedien.de/index.php?page=products&product_id=789
Som har printbar overflade.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 01-10-15 09:19

Aldi eller lidl har nogle udemærket skiver til fornuftig pris

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 01-10-15 10:02

Hvis du bare hurtigt skal bruge nogle få stykker, så køb den pakke med 5 stk. DVD+R de har i Aldi til ca. en 50'er! Bruger dem selv, og har endnu ikke haft nogle fejlskiver!

Og ja ja, de fås billigere, med gider ikke købe en cakeboks med 50-100 stykker, da jeg kun bruger en enkelt ind imellem til at brænde styresystemskiver til brug for installation på en pc!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-10-15 13:38

Som skrevet en 5 pack af de billige, dog ville jeg købe genskrivelige dvd - hvis din dvd kan bruge dem.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 02-10-15 15:28

Tak for svaret Brassovitski.
Hilsen swarn