/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Klaudi - tak det lykkedes.
Fra : Eyvind
Vist : 490 gange
500 point
Dato : 25-09-15 22:18

Klaudi - tak det lykkedes at finde billeder og endda film på et af mine SD kort.
Det var ganske vist noget som blev optaget i 2010 og ikke det jeg leder efter.
Så nu vil jeg lede alle mine kort igennem, og se efter de manglende billeder fra Kerteminde.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-15 22:26

velbekomme

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 25-09-15 22:27

var det med Disk Drill ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-15 22:29

Der følger lige et spørgsmål med
Når jeg klikker på SD kortet ude til venstre for jeg en mulighed med "protect" som jeg så søger på, men hvad er forskellen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-15 22:31

Ja det er den jeg afprøver nu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-15 22:45

In addition to deleted files recovery, Disk Drill also protects your PC from future data loss. Recovery Vault keeps a record of all deleted files, making it much easier to recover them.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-15 22:47

Undelete Protected Data - If you have Recovery Vault active, one quick click will recover deleted files

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-15 22:52

ok på den måde.

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-09-15 22:54

velbekomme og