/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Unsubscribt
Fra : yearhouse
Vist : 569 gange
200 point
Dato : 15-09-15 19:21

Vi kender det sikkert alle. Masser af mails med spiltilbud, lånetilbud m.m.
Jeg trykker selvfølgelig Unsubscribt, men de bliver ved med forskellige afsendere.
Sommetider advarer mit anti-virus program, om jeg vil løbe risikoen ved at trykke unsubscribt
(McAfee) og til tider står der Side not found.
Er der mulighed for at slippe for det skrammel, og kan det hjælpe at brokke sig til spiludbyderne/låne udbydere m.fl.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 210 point
Dato : 15-09-15 19:54

Det eneste du reelt kan gøre er, at skifte email adresse.

Adresserne opsamles i databaser, som bliver handlet imellem de forskellige markedsføringsvirksomheder, så du kan afmelde alt det du vil, din adresse er stadig i omløb

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-09-15 22:07

Citat
Er der mulighed for at slippe for det skrammel, og kan det hjælpe at brokke sig til spiludbyderne/låne udbydere m.fl.
Citat
Indsæt dit citat her

Du kan slå det fra i MCFee -er det Danske sider du får skidtet fra? så tru dem med anmeldelse til ?? IT nævnet. Det er faktisk ulovligt at dele mail adresser osv i lille DK, men hvad? er pengene store nok.
Og det ser man mange eksempler på - går den ene side ikke?? så laver man bare en anden med samme LORT på og så kører ruletten IGEN.
Det har været vist i TV indtil flere gange - men alle hopper på den IGEN og IGEN.

Samt DU kunne ved indmeldelse have givet tilladelse til at må videre give dine oplysninger.
Så svært at svare på.

MEN lad for GUD´S skyld være med at AFMELDE noget - da det giver mere skidt og ballede = EMAIL er stadig i live - så sender vi sgu mere skidt til den, eller bare få en Google, så ryger de til sidst UD TIL HØJRE.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 16-09-15 00:06

Højre klik på mail > klik på Uønsket E-mail > afkrys Føj afsender til listen over blokerede afsendere.

Så bliver du fri for at modtage noget der denne afsender.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 16-09-15 09:10

Tak for svaret Kortoververden. Ja. Der er nok ikke andre muligheder