/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win live mail
Fra : modersvilje
Vist : 333 gange
300 point
Dato : 01-09-15 14:20

Jeg bliver krævet password når jeg bruger win live mail - jeg skriver password og dette godkendes ikke og jeg kan blive ved og ved, har prøvet at få kontakt med Microsoft men de hjælper med alt bare ikke hjælp til evt. nyt password til mail-konti - så hvad gør jeg nu? Det eneste der sker er at der bliver kørt autorisation og så kan jeg skrive password og det godkender den ikke jeg kan i nødstilfælde logge ind på TDC og læse mine mails der - men kan nogen fortælle mig hvordan jeg kommer til at læse mine mails på windows live mail?
venligst
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-15 14:28

Ved at skrive det korrekte password.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 01-09-15 15:07

og når der ikke accepteres det korrekte password?
mv2

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 310 point
Dato : 01-09-15 15:09

Så er det jo ikke det korrekte. Har du checket for store/små bogstaver?

Er CapsLock slået til?

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 01-09-15 15:51

Tak for svaret Bille1948.
Jeg gik ind på TDC.dk da det er der jeg er kunde!
Her havde de et program der løste problemet og de gav mig også et nyt password.
De gjorde opmærksom at det var TDC der havde ændret forholdene da der havde været spam angreb på min mail adresse og det havde brugt min mail til videre sendelse af spam hvilket nu er slut!
Tak for den brugte tid.
MV2

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 01-09-15 15:58

Det var så lidt. Tak for point.