/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN
Fra : js2706
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 28-08-15 19:55

Hver gang jeg starter IE op, får jeg MSN - noget, jeg absolut ikke gider at tvangsfodres med. Hvordan slipper jeg af med det? - jeg ved, at det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-15 20:05

Tast din startartside ind i adresselinjen.
Som jeg husker det skal du klikke på tandhjulet oppe til højre.
Så kan du vælge at bruge denne side som startside.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-15 20:34

Som Eyvind skriver, gå til den side du ønsker som startside, klik på tandhjulet oppe i højre hjørne gå ned og klik på Internet indstillinger, der kan du klikke på Brug aktuel side, klik på Anvend og Ok
Eller du kan flytte prikken op i: Start med faner fra den seneste session, så det den side du var på da du lukkede sidst at du starter med, igen skal du huske at klikke på Anvend og Ok

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-08-15 22:15

Et alternativ som jeg selv bruger: Start som Eyvind skriver. I det felt hvor den aktuelle side står retter du adressen til about:blank og klikker på Anvend. Så får du en helt blank side som startside, og skal altså ikke vente på at en eller anden side skal læses ind først.