/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
win 10
Fra : jensviggo
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 24-08-15 05:21

Vil gerne skifte login på win 10. Hvordan gør jeg det lettest.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-08-15 07:45

Hvad er det præcis du vil ændre?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-08-15 07:49

Login på Windows 10

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 24-08-15 11:26

Du skal bare logge ud først.
/Janus

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-08-15 11:40

Nu må jeg jo så prøve at gætte på hvad du mener..

Hvis det erLogonkoden du vil ændre, altså den du møder når du starter WIN10, så gør du det meget nemt ved at klikke på søgeknappen nede til venstre - og skrive LOGON - så får du menuen Indstillinger for Logon - her kan du så ændre det til ingenting eller til et andet kodenummer.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-08-15 12:42

Åh gud hvor er det nemt, når man bare lige bliver det fortalt, har nu pinkode.
Tak marken84

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 24-08-15 22:42

Hvorfor ikke bare lade den logge på automatisk?

http://www.intowindows.com/how-to-automatically-login-in-windows-10/

Mvh
CiViC

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-15 23:13

Citat
Hvorfor ikke bare lade den logge på automatisk?

Så kan enhver pilfinger ikke gå direkte ind på computeren - velsagtens derfor...

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 24-08-15 23:23

Citat
Så kan enhver pilfinger ikke gå direkte ind på computeren - velsagtens derfor...

Det tager omkring 2 minutter at boote op fra en CD og oprette en ny admin-bruger som kan slettes igen på samme måde efter dine ting er gennemrodet.

Har du vigtige private oplysninger, som ingen andre må se, så stol for guds skyld ikke på dit windows logon. Læg det istedet på en USB-pen og gem den af vejen.

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 18-10-15 07:27

Tak for svaret marken84.