/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hammerslag 25 år
Fra : modersvilje
Vist : 812 gange
100 point
Dato : 19-08-15 11:17

Hammerslag 25 år / Ejendomsmægler-gaver
Jeg vil gerne vide hvordan jeg får fat i en sådan hugblok
som det vindende hold fik i jubilæumsprogrammet d. 18/8-2015
Hvem forhandler en sådan hugblok
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-15 11:35

Prøv at spørge din slagter, han kender specialgrejet og leverandørerne.

Pas på fingrene

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-08-15 13:32

Nu har jeg ikke set programmet, men en rigtig slagterhuggeblok kan du købe her

http://www.hwl.dk/da/product/slagterartikler-20slagter/huggeblok-140x70x24-cm-oliebeh-boeg-1407024

Når du har set prisen og er vågnet fra besvimelsen, kan det være du hellere skal kigge på den blå avis, gul og gratis el lignende

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-08-15 13:43

Du har ret vagnr det er en kostbar affære - den der deltog som præmie var rund og ca. 600mm i diameter og tror jeg 50-100mm høj med et metalbånd omkring(måske to bånd) og uden ben!
Kunne minde lidt om et tykt rundt skærebræt uden blodrille.
MV2

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-15 14:37

Citat
Når du har set prisen og er vågnet fra besvimelsen, kan det være du hellere skal kigge på den blå avis, gul og gratis el lignende

Kunne være at naboens høns overlevede når købet blev droppet

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-15 15:41

En huggeblok uden ben hedder vist en skæreblok eller skæreplanke, der er nogle her til ikke-besvimelsespris, men runde er de ikke

http://www.studsgaardblokservice.dk

Måske kan han også kan lave en af dem rundl?

Kommentar
Fra : akle

Dato : 19-08-15 16:35

Der er afbildet en rund skæreblok /huggeblok under Billedgalleriet på ovennævnte link, så den kan nok laves

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 20-08-15 11:29

- ligner denne: http://www.xakt.dk/muubs-skaerebraet-butcher-natural/
Tak for svaret Stouenberg.
Det ser ud til at det var det vi søgte
Det kan i hvert fald bruges TAK!

MVH
Modersvilje
det lader til at spørgsmålet er stillet 2 gange med 5 min mellemrum
MV2

Godkendelse af svar
Fra : modersvilje

Dato : 20-08-15 11:30

Tak for svaret vagnr.

Tak for svaret Stouenberg.
Det ser ud til at det var det vi søgte
Det kan i hvert fald bruges TAK!

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-08-15 12:33

Selv tak MV2