/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
BilstrupV: Trådløs internetforbindelse
Fra : BilstrupV
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 18-08-15 23:08

Mulige udbydere af internet på en adresse syd for Hammershøj søges. Da der ikke er adgang til adressen med kobber eller fiber, søges en god udbyder af trådløst internet.

Mvh

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-08-15 23:42
Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 19-08-15 07:54

Tak Marken84. Her er svaret:

Tak for din interesse i Waoo! fibernet.

Du kan desværre ikke bestille Waoo!, da der ikke er fibernet på din adresse

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 19-08-15 07:56

Jeg gentager: Der er kobber eller fiber til adressen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-08-15 09:21
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-08-15 09:39

Citat
Da der ikke er adgang til adressen med kobber eller fiber,

Citat
Jeg gentager: Der er kobber eller fiber til adressen

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 19-08-15 09:49

Søger du 3G eller 4G, tag en runde hos udbydere, hør hvor de har deres master og hvad de kan garantere af signal, mobil bredbånd er stærk hvor der ikke ligger noget i jorden.
Prøv dig frem, jeg har sommerhus ved vestkysten men alligevel har jeg 4G 25 Mbps Download og 20 Mbps Up.

Prosat

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 19-08-15 10:53

Tak for rettelsen:
Der er IKKE kobber eller fiber til adressen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-08-15 13:10
Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 19-08-15 22:25

Jeg håbede, at nogen her på "Kandu" bor eller kender nogen som bor i området og kunne sige noget om kvaliteten af trådløst internet i netop dette område. Bruger-erfaring ville være bedre end udbydernes egne lovprisninger. Det ser ud til, at der skal startes fra bar bund med lidt i blinde at finde en udbyder om overhovedet muligt.
Mobilnettet er ret så svagt i området.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-08-15 23:05

Det nogle gange op ad bakke - på med vanten...

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 24-08-15 10:45

Det bliver ret sikkert:

http://www.skywire.dk/

Faktisk en ret interessant mulighed - tiden må vise det...

Tak for jeres forsøg på at hjælpe.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-08-15 11:52

Jeg håbede, at nogen her på "Kandu" bor eller kender nogen som bor i området og kunne sige noget om kvaliteten af trådløst internet i netop dette område. Bruger-erfaring ville være bedre end udbydernes egne lovprisninger. Det ser ud til, at der skal startes fra bar bund med lidt i blinde at finde en udbyder om overhovedet muligt.
Mobilnettet er ret så svagt i området.

Nogen skal jo være de første (det er jo ikke sikkert der er nogen i dit område der er på Kandu) - så er det godt du har pionerånden

Vi hører vel nærmere om resultatet...?

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 06-10-15 20:35

Nu kører det med

skywire.dk