/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webmail : hvorfor ??
Fra : Eschen
Vist : 273 gange
200 point
Dato : 18-08-15 19:29

Hej ! Kan ikke komme på min Webmail i min(Antenneforening)på min ipad, når jeg prøver står der:( ugyldig forespørgsel! ingen data gemt) hvorfor kan jeg ikke komme på min Webmail?.
Kan godt komme på webmail på min bærbar pc - håber i kan hjælpe mig Bo...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-08-15 22:31

Er din iPad tilsluttet internettet.
Bruger du den rigtige adresse, til din webmail.

Kommentar
Fra : Eschen

Dato : 19-08-15 22:06

OK - problemet er løst supporter i antenneforeningen hjalp mig - skulle bare ha' en apps for at komme på webmail, det kunne han lige klare så tak til ham og dig Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind