/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Visning af navn på afsender i Outlook
Fra : ingelein
Vist : 541 gange
50 point
Dato : 16-08-15 21:32

Hej
Er der forskel på, hvordan et navn vises som afsender - i Outlook.
Jeg er irriteret over at en mand i en forening vises som "Hans" og jeg er nødt til at åbne mailen for at se, hvilken Hans der skriver til mig. Vi har en Hans i familien, så den anden Hans - uden efternavn irriterer mig!
Hvordan får jeg vist mandens fulde adresse i min indbakke? Eller er det ikke noget jeg kan ændre?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-08-15 21:49

Det kan du ikke ændre. Det er ham, der har valgt, hvorledes hans navn skal vise.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-08-15 21:58

Du kan da prøve at trykke på navnet og se om det er muligt at redigere.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-08-15 00:29

Du kan jo ud fra e-mailadressen afgøre hvem han er, første gang du modtager en e-mail fra ham.
herefter kan du jo oprette en regel som siger at den bestemte adresse skal lægges i den mappe som du har bestem at e-mail fra netop den person skal gå i når de modtages.

Herefter er du aldrig mere i tvivl om hvilken "Hans" e-mailen kommer fra.

Elementært Watson

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-08-15 01:08
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-08-15 09:40

Og hvad med Ipad? Det er ofte her jeg kigger mails først.
Ingelein

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-08-15 10:48

Citat
Og hvad med Ipad? Det er ofte her jeg kigger mails først.
Ingelein

Aner det ikke. kender ikke noget til Ipad - men mon ikke det fungerer på nogenlunde samme måde (rent gætteværk)...

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 50 point
Dato : 17-08-15 12:48

Hvis du gemmer ham Hans som en kontakt, så er det DIG der bestemmer hvordan hans navn skal vises.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 08-09-15 23:32

Tak for svaret webnoob.