/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
udlejning af auto-ladvogn
Fra : mabou
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 12-08-15 21:29

Hej.

Min bil er kørt i stykker i Hamburg. Bilen kan ikke repareres i Hamburg og jeg skal derfor have den hjem til Danmark.

Til det skal jeg bruge en bugseringsvogn/ladvogn så jeg kan få bilen hjem, men jeg ved ikke hvor jeg kan låne/ leje sådan en til en fair pris.

Er her nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-08-15 21:34

Må din bil overhovedet trække den?

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 12-08-15 22:14
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-08-15 22:18

Prøv Falck, Dansk Autohjælp, Avis, Hertz mv.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 12-08-15 22:22
Kommentar
Fra : mabou

Dato : 12-08-15 22:23

Det vil jeg prøve

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-15 23:33

Hvis du får lavet service på en aut. værksted, er der et års gratis vejhjælp. Jeg mener de fleste mærker bruger dette i dag. For mit vedkommende:

Citat
Opel Assistance sørger for, at du kommer videre i tilfælde af driftsstop. Uanset hvor du befinder dig, har du adgang til Opel Assistance i mere end 40 europæiske lande – døgnet rundt. Opel Assistance dækker vejhjælp, bugsering, erstatningbil, hotelovernatning, vidererejse med f.eks.tog eller fly.etc.

M.

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-15 23:45

http://www.bangsboauto.dk/bestilling-af-autotransport/

Prøv lige her før du køre selv, de ved hvad det drejer sig om.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-08-15 08:42

De professionelle autotransportører , kan gøre det billigere end du kan leje en transporter og gøre det selv.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 13-08-15 08:44

Jeg har autohjælp men de vil ik hjælpe med at få den hjem selvom jeg siger den ikke kan reperares i Tyskland

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-08-15 09:31

Blot et lille "tip", du evt. kan gøre brug af senere, nu er det nok for sent:

Ved GF autoforsikring, kan man tilkøbe vejhjælp (Dansk Autohjælp) for ca. 300 kr. om året.

Gælder nok også andre selskaber. Jeg har så frameldt mig, da jeg opdagede jeg havde det samme ved Opel, "gratis". Men de får nok pengene hjem, gennem service betalingen.

M.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 13-08-15 11:52

Har allerede tilløb det, men de hjælper kun hvis der er kasko forsikring på bilen

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 13-08-15 11:52

Tilkøbt

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 13-08-15 11:52

Tak for svaret Hejdu58.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 13-08-15 16:12

Selv tak mabou