/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lukke ens PayPal konto - Hvordan ?
Fra : vedikkealt
Vist : 758 gange
300 point
Dato : 11-08-15 19:41

Hej med jer

Nu har jeg prøvet at lukke min PayPal konto 10 gange over flere dage, men beskeden er den samme....
----------------------------------
Inden du lukker din konto

Der opstod en fejl. Prøv igen senere.
----------------------------------------------

Nogen her der har prøvet det samme ? og har gode råd tilo hvordan man slipper ud af det.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-15 19:43

Citat
Der opstod en fejl. Prøv igen senere.

Prøv en anden browser..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-15 19:44

Eller tillad popup´s

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-15 19:45

Ellers send dem en mail, hvor du forklarer dit problem.
Men hvorfor egentlig lukke den, de trækker ikke penge hvis du ikke bruger kontoen.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 11-08-15 19:56

# mig-selv

Jeg har 250 stående på den, og så er jeg gået over til det langt mere brugervenlige og anvendelige MobilePay.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-15 21:44

Mobilepay - det er da nok med fire cifre for at tømme kontoen......................ikke.

Saxet herfra:
https://www.paypal.com/dk/webapps/helpcenter/helphub/article/?solutionId=FAQ1215&m=HTQ

Du kan ikke lukke din konto, hvis der er begrænsninger, uafsluttede sager eller en saldo.
Altså send mig dine penge , og du kan lukke den konto.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-15 22:30

Citat
Mobilepay - det er da nok med fire cifre for at tømme kontoen......................ikke.

Jow.
Et par timers forsøg og koden skulle være der. hvis ikke banken lukker ned efter de første 10 forsøg.
Har det selv, men ikke noget jeg vil tiltro ret mange (udgående) penge, men rar at have når man modtager - og så vidt jeg husker hæfter man for meget mere end ved brugen/ misbrug af PayPal = eneste ulempe er at man kan blive pålagt gebyr ved handler, og det er vist når man modtager penge
Citat
Jeg har 250 stående på den, og så er jeg gået over til det langt mere brugervenlige og anvendelige MobilePay.

Overfør dem til din bankkonto ? hvorfor står de der, har du ikke et ´kort´ tilknyttet kontoen, dem jeg har modtaget via Paypal er alle gået ind på min bankkonto, dog med et par dages forsinkelse.
Mobilepay virker ikke i udlandet.

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 300 point
Dato : 12-08-15 19:25

Citat
Mobilepay - det er da nok med fire cifre for at tømme kontoen......................ikke.
Ja nu kommer det så an på hvor mange penge der står på kontoen. På MobilPay kan der hæves 2000 kr. pr dag.
Udover at få fat i pinkoden til betalingen, skal man yderligere - hvis mobilos er slukket, osse ha' indtaste mobiloskoden - og som rosinen i den berømte pølseende, dækker banken - hvis indehaveren har været udsat for svindel, - det beløb, der er svindlet for.

Jeg har stor tillid til MobilPay og synes det er vejen fremad - og skide smart.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-08-15 07:52

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Vi er helt enige.

Og snart uanset hvor man kommer hen, også på det minste marked i den mindste flække så står der....

Vi modtager MobilPay.

Jeg tror også på at Dankort overtid har set sine bedste dage, på præcis samme måde som med SIM kortet der allerede fra næste år bliver elektronisk.

Og så er det lykkedes for mig at få lukket kontoen, da løsningen var at jeg skulle opdaterer min konto før jeg kunne lukke den

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-08-15 20:36

Tak for pointene.
Mvh.
Tommy