/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
De der helvedes reklamer IPAD AIR2
Fra : ingelein
Vist : 431 gange
100 point
Dato : 07-08-15 11:05

Hej
Jeg er ved at lære min gemal at bruge Ipaden. Han vil gerne læse aviser. Men pludselig sidder han med særmen fyldt med en SAS REKLAME, som vi ikke kan komme ud af igen - eller komme tilbage til avissiden. Hvordan slipper jeg af med de reklamer, som ikke har et x man kan trykke på?
Andre ondstillinger for at blive af med reklamerne? Eller må man finde sig i dem, hvis man vil læse aviser gratis?
Ingelein

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-08-15 18:00

Citat
hvis man vil læse aviser gratis?

Aviser er ikke gratis, de vil gerne tjene penge så de klistrer det hele ind i reklamer.
Du kan prøve denne her: https://itunes.apple.com/us/app/adblock-browser-for-idevices/id537774578?mt=8
Men nogen sider nægter så at vise hjemmesiden så længe der er en adblocker.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-15 05:40

Jeg vil tro det er fordi reklamen åbner din afspiller her skal du så trykke på OK som vises oppe i ventre hjørne så lukker den vinduet

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 08-09-15 23:31

Tak for svaret rotw.