/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
fejl med lag (3d mesh tekstur)
Fra : miss-tk
Vist : 242 gange
50 point
Dato : 06-08-15 14:35

Hallo hallo

Jeg sidder og forsøget at få min 3d mesh model (download af model og tekstur) til at få tekstur til at passe på modellen.
Første lag passer fint, når jeg så skal putte andet lag på (øjne, tænderne osv.) bliver det "gange ud" på modellen, så det kan ses flere gange.
(billede: https://billedeupload.dk/?v=ltb2p.png)

Hvad gør jeg forkert?

Jeg bruger photoshop CC.

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 06-08-15 14:35
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-08-15 14:40

Linket duer ikke

Kommentar
Fra : miss-tk

Dato : 06-08-15 14:49
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-08-15 14:55

Det er jo det samme. Virker først når jeg fjerne "s" efter http

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-08-15 14:40

Link virker fint
Har du til passet de efter følgende lag = klippet det fra du ikke skal bruge,
Kan ikke rigtig se hvad din ´kunst´ skal forestille. så svært at se fejlen