/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Chokolade sang på dansk
Fra : goldbeckholst
Vist : 1050 gange
100 point
Dato : 01-08-15 12:21

Hej alle "kandu'er"
Vi har lige været på ferie i Italien hvor vi hørte en sang på dansk. Jeg har søgt og søgt men kan ikke finde den her efter vi er kommet hjem. På youtube har jeg fundet sangen på engelsk "Choko choko chokolate" og "chokolade-sangen", men jeg kan ikke finde den med dansk tekst ??
Håber der er en af jer der kan hjælpe med at lokalisere sangen på dansk ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-08-15 13:18

Har ikke hørt den på dansk...

https://www.youtube.com/watch?v=lFWysdCgVNg

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-08-15 22:53

Det må være muligt at få den oversat

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-08-15 01:27

Det kræver nok ikke de store translatoriske evner (hvis der er noget der heder sådan)

Kommentar
Fra : goldbeckholst

Dato : 02-08-15 13:04

Nej det er nok ikke så svært at få den oversat, men jeg vil gerne have/finde sangen på dansk ??
Har hørt den en hel uge i træk på ferien(på dansk), og nu er der gået lidt sport i at finde den på dansk.
Håber stadig på at der er en kandu'er der kan hjælpe/løse mit problem ??
Mvh
Goldbeckholst

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-08-15 13:08

HVIS den var oversat til Dansk, ville du kunne finde den på Google...

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 08-09-15 23:32

Der var en sang for rigtig mange år siden, der hed "Chokolata". En cha-cha. Men det er længe siden, så det er nok ikke den. Den blev vist sunget af Birthe Wilke - eller en anden sangeridame på den tid!