/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tidal til chromecast
Fra : Broderpivert
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 28-07-15 17:20

Hej. Jeg har lige fået tidal til min Sony mobil
Kan man på nogen måde streame tidal fra mobil til Ens chromecast ?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 28-07-15 19:37

Jo da, der er masser af app's til det på Google Play!

Bare søg på Cromecast apps.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 28-07-15 19:44

Ja men det skal køre sammen med vidal (musik tjeneste)
Hvilken skal man bruge eller hvordan gør man.?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 28-07-15 19:53

Tidal self

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-07-15 21:10
Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 28-07-15 22:03

Jo men kan jeg streame fra tidal til forstærker via chromecast?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-07-15 00:36

Hvis du vil have trådløs lyd uden billede fra en smartfone til en forstærker , er det nemmest med bluetooth. Der fås små BT modtagere til stereo.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 29-07-15 11:57

Det skal være til chromecast

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-07-15 00:53

Citat
Det skal være til chromecast
så må du forsøge om det kan lade sig gøre, der er sikkert ingen andre end dig som vil bruge fjernsynet til at afspille lyd uden billeder, mit bud er at det burde kunne lade sig gøre Chromecast er udviklet til at streame lyd og billede fra en enhed med internetforbindelse til et fjernsyn med Chromecast så hvorfor ikke kun lyd, hvad vil du "se" på skærmen mens højtalerne spiller

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 30-07-15 01:38

Det er fordi der ikke er hdmi i anlægget og derfor skal det igennem tvet.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 50 point
Dato : 30-07-15 09:41

Allcast burde kunne gøre det, jeg afspiller stort set alt via Allcast!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.cast

Hvis den virker for dig, så køb Allcast Premium til ca. 28,- kr., den er alle pengene værd!!

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 18-10-15 15:59

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar