/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
De billigste og bedste håndvægte
Fra : frederikkalleso
Vist : 229 gange
20 point
Dato : 22-07-15 18:49

Hej,

Jeg er begyndt at styrketræne i Fitness World. Jeg har fået lyst til at købe nogle håndvægte til hjemmet, og derfor vil jeg spørge herinde, om der er nogen, som har et godt sted hvor jeg kan købe dem.

Det skal helst være håndvægte der kan tåle at blive tabt på gulvet. Jeg har allerede kigget hos http://www.haandvaegten.dk/
Men måske er der nogle herinde der kan anbefale et bedre sted. Prisen skal være midt imellem. Jeg har ikke tænkt mig at bruge flere tusinde kroner på håndvægte. Men de skal jo også kunne holde sig i nogle år!

Jeg håber nogle kan hjælpe mig!

Hilsen Frederik

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 22:24

Dem jeg har brugt, er lavet i beton med en stang imellem og koster en stor sum af? 50.-
Og der til et par vægte.
Og de kan sagtens tåle af blive tabt på gulvet = men ikke over fødderne...
Hvis ikke de ser ´pæne´ ud, så kan man jo bare pakke dem i noget andet - men tror næppe dine muskler ser forskel, nærmere et mode/prestige spørgsmål.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-07-15 19:50

Håndvægte er ikke et økonomisk problem,
du kan jo selv lave billige håndvægte,
poser med tungt sand eller lignende?

Men et bedre sted?
Da jeg boede i Sønderborg betalte jeg 240 kr. om måneden for fitness,
og min kone, her i Egernsund betalte over 300 kr. også Sønderborg.

Nu betaler vi begge 75 kr. pr måned i Broager, for pensionister, men med fine håndvægte.

Kommentar
Fra : frederikkalleso

Dato : 24-07-15 16:49

Jeg er godt klar over, at det ikke økonomisk er et problem. Derfor kunne det være fint nok at finde nogle billige håndvægte. Hvis jeg kan spare 500 kroner, kan det vel godt betale sig.