/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Overvågnings kamera
Fra : ds23
Vist : 331 gange
100 point
Dato : 22-07-15 18:41

Hej.
Min nabo har fået instaleret overvågnings kameraer på sin grund ca. 6 stk. på en retangulær
grund, med den ene side ud til sognevej, modsatte side til åben nabogrund. De 2 andre sider er
vores side hvor naboen har en overdækket terasse på ca 6m. og ca. 10 m.muret garagevæg i skel.
modsatte side er mod "villavej"-.
Mit spørgsmål er: Hvordan kan man sikre sig, at overvågningen ikke også omfattes på vores matrikkel
mvh
ds23

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 22-07-15 19:02

Hejsa,

Det kan du kun ved at komme over til naboen og se hans kamera vinkler, da det har stor indflydelse hvilke linser han har valgt på dem og også opløsningen, hvis der er nogle som er lidt "skæve" i forhold til jeres grund !

God sommer
Bluesky

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-07-15 21:16

Gør som bluesky har foreslået. Sig til ham du påtænker en lignende installation. Og godt vil se lidt om, hvor effektivt det er.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-07-15 22:41

Ellers mind naboen om? at privat livet er ukrænkeligt (næsten) og du gerne vil se hvad HAN kan se af din ejendom.
ELLERS gør som skrevet:
Citat
Sig til ham du påtænker en lignende installation. Og godt vil se lidt om, hvor effektivt det er.

OG ellers hold øje med om kameraer ændrer position..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-15 16:59

Godt trick Mosebaek.
Citat
Sig til ham du påtænker en lignende installation. Og godt vil se lidt om, hvor effektivt det er.

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 23-07-15 17:40

Tak til alle for jeres indlæg...
Jeg lader Mit spørgsmål stå lidt endnu.
mvh
ds23

Kommentar
Fra : edison

Dato : 23-07-15 21:27

Fat 2 pilsner.
Hop over hækken.
Sig davs.
sig tillykke med dine video dimser.
Knap pilsner op.
Småsnak.
Kom ind på kamaraene.
Få lov at kikke.
Knap to pilsner mere op..
Hvis de dækker andet en naboens have, er det ulovligt.
Knap to pilsner mere op.
Hjælp ham med at justere de video dimser.
Nu er i gode venner.