/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Akkorder "Hvem har du kysset"?
Fra : dadman
Vist : 487 gange
200 point
Dato : 20-07-15 19:08

Hej folk. Vi skal til fest, og jeg er blevet bedt om at spille "Hvem har du kysset i din gadedør" med Daimi og Dirch. Dog med en anden tekst....
Jeg har brug for guitar akkorder til den, kan ikke google dem??? Er der en kløgtig sjæl der kan finde eller lave dem til mig, gerne i C eller G dur??????

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 200 point
Dato : 20-07-15 21:12

En tur på biblioteket og låne Imudico's melodibog 18, eller lytte den af. Det er vist mulighederne.

Kommentar
Fra : dadman

Dato : 21-07-15 13:09

Hm. Måske.
Det kunne nu være fedt, hvis nogle genier havde dem....
Venter lige og ser.

Godkendelse af svar
Fra : dadman

Dato : 08-08-15 09:36

Tak for svaret 3773.