/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sex med en af eget køn
Fra : l_overgaard
Vist : 691 gange
75 point
Dato : 20-06-03 11:55

Hej alle.

Blot af nysgerrighed og med håbet om seriøse svar.
Har nogle af jer (M/K) på et eller andet tidspunkt fra teenageårene og eller senere været sammen sexuelt
Med en af jeres eget køn? Eller har du brændt for at prøve med en?
Eller har du prøvet i teenageårene og gerne ville prøve det igen.
Og hvad er det der tænder dig for at prøve igen eller bare prøve det?
Hvad lavede i for små julelege?

Kommentar
Fra : passola

Dato : 20-06-03 15:26

det kunne du li at vide. Er du ikke lidt pervers!!!!!

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 20-06-03 18:43

Jeg har prøvet det..
e-mail: kornskov@hotmail.com

mvh
Kasper..

Accepteret svar
Fra : sekstenaarig

Modtaget 75 point
Dato : 20-06-03 20:18

det har jeg også.. suttet og blevet suttet..
hvad med kaspi??

Kommentar
Fra : Kaspi

Dato : 20-06-03 20:32

Det samme
2 knægte under den kriminelle lavalder er ik godt *G*
...
Kasper

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 21-06-03 18:51

Ja, det kan anbefales - mænd kan ligesom bedre sætte sig ind i blowjobbets teknik (og deres mund og svælg er som regel også større en pigers = mere deepthroath)
Og så er der mandens G-punkt som sidder et par cm indenfor anus - WOW

Fnys
email jonas.bille@mail.dk

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 22-06-03 17:27

LÆKKERT!!!

Det var da utroligt som I springer frem i flor *GGGG* Jeg har engang lagt en ligne spørgsmål, men NO RESPONS THERE *GgggggG*

Jeg, som Q, har OGSÅ prøvet mit eget køn, for ikke så langtid siden (Igen).. har desuden været med til trekanter med M/M *Nice*

Mvh
JJ

Godkendelse af svar
Fra : l_overgaard

Dato : 23-06-03 10:29

Tak for svaret sekstenaarig.

Vil du fortælle om det i en mail?
l-overgaard@ofir.dk

Kommentar
Fra : Perspiiqe

Dato : 05-09-08 20:37

Hvis du har lyst til at prøve det så gør det, der kan ikke ske noget ved det.

De kan endda være at du bedre kan lide det end at være sammen med en fra samme køn ..