/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Jeg søger nogle marker ved nogle bønder
Fra : alan57
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 17-07-15 07:38

Hvor jeg kan få lov til at søge med min metaldetektor og jeg skal nok ryde op efter mig, når jeg har gået markerne igennem i vil ikke kunne se at jeg har været på marken og søge, jeg går meget op i historie, markerne skal ligge tæt på Horsens, da jeg bor her i Horsens.
Derfor håber jeg at der vil melde sig en masse bønder der vil lægge deres jorde til mine undersøgelser.
Mvh:
Alan Berg.
Nørrebakken 26 st tv. 8700 Horsens.
Tlf: 50 245674.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 17-07-15 10:05

Tror ikke de lokale bonderøve læser med på Kandu

Det nemmeste, og sikkert også hurtigste, vil nok være at køre ind og spørge om tilladelse til din søgning!

Så kan du jo nok også få at vide hvor markskellene er, så du ikke pludselig står på naboens mark!!
Men ham kan du jo også bare spørge

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 200 point
Dato : 17-07-15 10:06

Du kan sikkert også finde dem på krak.dk, og så nøjes med at ringe til dem!!

Bønderne altså!

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 17-07-15 10:46

Tak for svaret dogvillestar.
alan57

Kommentar
Fra : dogvillestar