/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hvordan finder jeg ejeren af ejendommen
Fra : ingelein
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 11-07-15 15:42

Hej
Jeg vil gerne kontakte ejeren af en ejendom, men aner ikke andet end gadenavn og by. Han har smidt noget til skrald, som jeg er interesseret i. Gamle sekskantede fliser såmænd. Dem kan jeg bruge i forbindelse med en omlægning.
Ingeborg
Ps. Jeg er ikke interesseret i andre henvendelser - ellers tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-07-15 16:10

Har du ikke hørt om krak.dk eller degulesider.dk ?

Skriv gade og nr i søgefelt, så burde der dukke noget op.

Eller brug boligejer.dk

HVEM EJER BYGNINGEN?
http://boligejer.dk/ejer-bygning

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-07-15 16:50

Findes også på https://www.tinglysning.dk/

Klik på "Forespørg" og "Tingbogen".

M.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 12-07-15 07:28

Citat
Ps. Jeg er ikke interesseret i andre henvendelser - ellers tak

så gi fruen et tlf nr alt det andet er hun ikke interesseret i

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-07-15 13:32

Beklager, jeg har prøvet de nævnte forslag inden jeg spurgte her.
Ingelein
Ps. Hverken boligejer eller krak har et svar.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-07-15 17:41

Du kan vel skrive en besked med tlf nr. og lægge den i postkassen, og forklare dit ønske, hvor svært kan det være!?

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 50 point
Dato : 12-07-15 18:08

Du går ind på ois.dk

indtaster adressen

og ejeren + BBR mv er der!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-07-15 21:12

Tja, det er et lager/værksted udstykket fra ejendommen, som for snart 30 år siden gik på tvang. Ois nævner ikke, hvem der ejer den omtalte bygning. Der er ingen postkasse eller andet. Ejeren er der kun af og til. Har nu talt med en anden på det matrikel nr. Fik navnet på manden. Mere vidste de heller ikke.
Ingelein
Ps. Har fundet manden via Kraks

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 15-07-15 18:15

Tak for svaret 3773. Selvom jeg var nødt til at spørge i naboejendommene om hvem der ejede værkstedslokaliteterne. Det er vist en speget sag! Derfor ingen oplysninger i hverken Kraks eller andre steder. Prøv selv at finde Vesterled 2 - 7000 Fredericia