/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ny E-mail adresse
Fra : lexiben2
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 27-06-15 07:23

Hvordan orientere man nemmest sine Email kontakter at jeg skifter til en anden Email adresse?
Jeg lukker ned for yousee tv og internet i 2 huse, og fremover er det hele på mobilen gennem telia og vil så chromecaste lidt lidt alm tv skerm.
M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-06-15 07:55

Send din nye mai adresse til dem alle via din kontaktliste.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-06-15 15:48

Derfor behøver du vel ikke at skifte email adresse.
opret dog en adresse et sted,hvor du kan beholde den ,selv om du skifter udbyder.
Du kan endda visse steder få oprettet dit eget domæne omed egen adresse . det koster kun 45 kr pr år for at opretholde domænenavnet. Så er du helt fri af udbyderen.

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 27-06-15 18:28

Vi skriver til dig fordi vi kan se, at din YouSee e-mail-adresse og mailboks er ikke længere tilknyttet et aktivt bredbåndsabonnement hos YouSee.

Hvis du stadig har YouSee Bredbånd skal vi blot have mail-adressen koblet sammen med dit kundenummer på bredbånd. Så vil mailboksen fortsætte uændret.

Hvis vi ikke hører fra dig, vil vi lukke for mailboksen den 31. juli 2015, hvorefter du ikke har adgang til at sende og modtage mails fra mailboksen.

Det drejer sig om følgende e-mail-adresser hos YouSee:

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 28-06-15 07:52

Opret en gmail som du kan tilgå uanset hvor du er https://www.gmail.com/intl/da/mail/help/about.html den kan også bruges på mobilen.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 25-08-15 15:00

Tak for svaret bentjuul.