/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Skift af mobil
Fra : Fynboerne
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 17-06-15 14:03

Jeg har en Samsun galaxy s3 mini og i den har jeg alle mine kontakter med telefonnumre, adresser og fødselsdage. Nu har jeg købt en Nokia Lumia 635.
Jeg har fra mit simkort, jeg havde i Samsungen, kopieret alle kontakter over i Nokiaen, men adresserne og fødselsdagene kommer ikke med.
Er der en nem måde at få det hele over på Nokiaen, uden at skulle indtaste det hele manuelt?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-06-15 14:15

Fra nettet:

Citat
Before, I made backup in .vcf file in Android. This .vcf file I copied and paste on SD Card in Nokia Lumia 520. In menu on Nokia I go in Transferring my data, select import from SD Card, Run it and it is it.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 17-06-15 14:35

fun2. Den forstår jeg ikke helt. Jeg har jo kopieret mine kontakter til simkortet, men de kommer ikke frem på Nokiaen med alle oplysningerne, kun telefonnumrene

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 17-06-15 15:15

Nu er jeg jo en gammel mand der ikke rigtigt forstår mig på moderne ting som simkort og Nokia, men såvidt jeg forstår det kan man kun kopiere navne og numre til simkortet, de andre ting skal man kopiere på andre måder. F.eks. som beskrevet i mit citat ovenfor.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-06-15 15:55

Denne "øvelse" fik jeg sælgeren til at foretage. Spørg mig IKKE hvordan han gjorde det .. men det virker!

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 17-06-15 16:24

Til Guild. Nu er min tlf. købt i Bilka og der ved jeg ikke om de kan hjælpe mig med at lave denne øvelse.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 17-06-15 16:39

Du kan også prøve at læse her:
http://meremobil.dk/2014/08/tip-saadan-skifter-du-let-til-windows-phone/

Du skal finde appen "Overfør mine data" på din Lumia telefon, så guider den dig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-15 16:48
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-15 16:52

I din telefon´s indbyggede apps, ligger der et program der hedder Sikkerhedskopi, og det flytter det som du nu engang vil gemme - over på dit SD kort og kan genskabes fra din nye tlf

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-15 16:53

Citat
I din telefon´s indbyggede apps, ligger der et program der hedder Sikkerhedskopi, og det flytter det som du nu engang vil gemme - over på dit SD kort og kan genskabes fra din nye tlf

Virker på samme måde som:

http://www.wondershare.com/phone-transfer/

Godkendelse af svar
Fra : Fynboerne

Dato : 17-06-15 19:43

Tak for svaret fun2.
Det var jo lige det der skulle til.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Fynboerne

Dato : 17-06-15 19:44

Tak for de andre forslag, det er dejligt, når der er nogen der vil hjælpe.