/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det er utroligt
Fra : o.v.n.
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 16-06-15 10:29

Spørgsmålet skulle være stillet i går og så glemte jeg det
Hvad er det der er utroligt?
Og hvorfor skulle spørgsmålet være stillet i går
De supersvære spørgsmålet er stillet i kategorien smalltalk så ud over at gætte på svarene, kan i fortælle om hvordan sommeren er hos jer eller hvad i nu har lyst til at fortælle om

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-15 11:04

Solen skinner, varmen svigter - ellers har der ikke været megen sommer hos mig, blæst og regn

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-06-15 11:20

Vi kan så glæde os over at Win10 snart er på mange pc´r

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-15 11:22

Sidste år havde vi store flotte tomatplanter i vort højbed, nu er de ved at gå ud.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-15 12:09

Tak for jeres indlæg men tør i slet ikke gætte på spørgsmålene?
Mine tomater står i vindueskarmen endnu, drivhuset er under opførelse

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-15 12:19

Jo, jeg tør godt gætte...

Inden du fik brevet fra Helle, hvor hun vist kritiserer venstres politik
i stedet for fremhæve sin egen?

Vi har ikke fået det, mon de også her udelader udkants Danmark??

Men det er jo synd at Lille Lars nu er bedrøvet, og måske giver det bagslag,
som dengang Nyrup rev Anders Fjogs bog i stykker for åben skærm???

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-06-15 12:23

Citat
Og hvorfor skulle spørgsmålet være stillet i går

Ja,den er svær. Ellers ville jeg tro,det havde noget med partiernes latterlige overbudspolitik,at gøre.

Alle råber og skriger,om vores velfærd. Og slynger om sig med mia. af kroner. Uden et eneste `bud`på,hvem der skal betale.

I min verden,er der nogle der skal betale,for at andre kan modta`. Men så simpelt er det åbenbart ikke.

Jeg er nok langt fra et rigtig svar,på spørgsmålet.

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-06-15 12:51

Der er ikke nogen breve fra Helle til mig, hun ved vist godt at det ville spild af porto
Citat
Jeg er nok langt fra et rigtig svar
i er ikke engang i nærheden men gæt endelig videre, jeg tager på job om en times tid og glæder mig til at læse alle indlæg om kold sommer med mere og måske et svar på mit svære spørgsmål, men det bliver først efter midnat

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-06-15 13:57

Citat
Der er ikke nogen breve fra Helle til mig, hun ved vist godt at det ville spild af porto

"Helle" ikke til mig. Ikke engang een af de nye fup-mail "fra" nem-id.
Så jeg føler mig helt forfordelt.

Her har det blæst en hel uge,og gør det stadigvæk. Dog knap så meget.

M.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-15 14:39

Altså hverken Helle brev til nord eller syd Jylland,
undtagelsesvis er jeg ikke ked af at være forfordelt.

Det kunne jo have noget med sport at gøre?

Vi tabte selvfølgelig golfopgøret mod Sverige, men det interesserer nok ikke o.v.n.
Og vi vandt meget heldigt håndboldkampen, men forventet, ikke utroligt.

Så måske fodbold, ræser biler eller anden sport??

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-06-15 15:51

Nu har jeg siden i fredags fulgt både DR. og TV2 dækning af valgkampen. Hvis Blå Blok skulle gå hen og vinde valget, vil jeg håbe at det første de gør er, at lave DR om til betalingskanal.
Aldrig før har salige Erhard Jacobsens ord: "DR's røde lejesvende" været så sandfærdigt -og så rammende.

"Licens er noget vi giver hinanden"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-15 16:48

Enig
Fri os fra DR´s røde lejesvende.

Og hvorfor indgår DR i basis licensen, mens man skal betale ekstra for TV2?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-15 17:20

Tillykke med 10 års jubilæummet på kandu i går!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 16-06-15 17:52

Godt set Klaudi, det havde jeg aldrig tænkt på,
det er flere år siden jeg passerede min ti årsdag på kandu,
uden at bemærke det.

Mon der er andre gamle kandu brugere end o.v.n.
der har husket denne milepæl?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 16-06-15 18:05

Utroligt, ja, som tiden flyver, så til lykke med de 10 år til o.v.n. og tak fordi så ofte har hjulpet mig og mange andre med gode svar. Det er også lidt utroligt, at hovedparten af top-10 brugerne alle har været med siden ca. 2002 til 2005, og er blevet trofast hængende i så mange år. Hvad kan det egentlig skyldes?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-06-15 18:46

Jeg behøver jo egentlig ikke at skrive noget. Oldboston`s indlæg,lige her over,er som talt ud af min mund.
o.v.n. har tjek på det hele. Jojo,jeg har luret ham. Er Nordvest jyde,som mig selv. Har nogle dejlige dyr. Er EDB operatør,på en rimelig stor virksomhed. Ved nok også hvor,men det vil jeg lade ligge.

Har en meget stor viden,også med hensyn til komputere. Har hjulpet mig masser af gange. Måske endda uden han selv ved det. Nemlig ved at læse hans indlæg,i forskellige tråde.

Hjertelig med jubilæet. Selvom jeg kan "slå" dig,med et lille årstid.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-06-15 19:36

Osse et stort tillykke med jubilæet skal lyde herfra

Når man kigger alle gamle indlæg igennem kommer et citat mig i hu - Nemlig Søren Kierkegaards: "Livet Forstås Baglæns - men må leves forlæns."

Jeg ved godt, at det er Piet Hein der får skylden for ordene, men det er Sørens.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 16-06-15 22:06

Også tillykke herfra, mon jeg når at blive lige så gammel i gårde, det står hen i det uvisse, men jeg vil gøre mit bedste.

Det er måske derfor indlægget skulle havde været i dagen før, kun et gæt.

Men det er dejligt at have tråden her, da der næsten altid er en der kan give et brugbart svar på et problem eller andet, så tak til alle for et dejligt forum, som jeg håber vil blive ved med at bestå.

Så mange kolde sommerhilsner til alle, jeg venter på den globale opvarmning, for jeg fryser i sommertøj, og har fundet vintertøjet frem igen, for her i Esbjerg enten regner det eller blæser. Vi har her haft 3 dage der var til grill. Nå det er måske en GRØN vinter. Smiler lidt ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-15 23:29

..og jeg er ved at løbe tør for penge til øl
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-15 01:15

Tak for alle tillykke ja det er utroligt som tiden flyver af sted
Citat
Er EDB operatør
hvis det er mig du tænker på så er det forkert, jeg er ikke i IT afdelingen men er ansat i produktionen, det er en meget automatiseret produktion hvor jeg tit har brug for min interesse for computere IT folkene er gået hjem når jeg arbejder, heldigvis vinder jeg de fleste dyste med maskineriet, næste år kan jeg fejre jubilæum på den virksomhed hvis ikke jeg får sparket før, det med det grå guld er ikke så meget værdsat i virkeligheden som det er i pressen.
Og så er det i morgen torsdag at vi skal til folketingsvalg, de næsten 4 år er også fløjet afsted men kollegaerne kan stadig huske dagen efter valget, da vi mødte ind til aftenskiftet sagde jeg til dagholdet: Husk nu dem af jer som stemte på socialdemokraterne, i skal blive 20 minutter længere, der var vist nok ingen som havde stemt på Helle alle havde travlt med at komme hjem

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-15 11:29

Tak for svaret Klaudi. hvis i ikke husker det så må jeg jo selv bede om opmærksomhed
angående de 20 minutter jeg skrev i aftes, så var det vist ikke mere end 12 minutter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-06-15 20:08

velbekomme