/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Problemer med muslimer i Danmark
Fra : alan57
Vist : 703 gange
200 point
Dato : 06-06-15 23:13

Jeg så nogle højreorientereret muslimer sidde og svine Danmark demokratiet og også vores smukke grundlov blev sat ild til og spytters på af disse muslimer som vi har taget imod for at beskytte dem mod bla: krige og forfølgeser i de lande de kommer fra, her bliver danmark og danskerne takket af dem.
Hele det danske folketing har svigtet det danske folk og danmark, selv DF har svigtet på disse områder selvom de aldrig vil være ved det.
Nu har nogle tåber ødelagt en masse muslimske grave og gravsten, jeg var næsten klar over at der ville ske et eller andet, jeg havde dog ikke regnet med at man ville gå så langt som at ramme alle muslimer også de muslimer der føre et almindeligt liv i vores smukke land Danmark, og det sidste er jeg meget ked af for det kan sku ikke være meningen, men hvad skal der så gøres for at ramme disse 5 kolonne folk?
Hvad skal alle partier i vores land gøre så det batter noget?
alan57

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-06-15 23:43

Citat
Jeg så nogle højreorientereret muslimer
Det var godt nok et sjovt ord. Er du sikker på, de ikke var venstreorienterede?

Citat
Nu har nogle tåber ødelagt en masse muslimske grave og gravsten, jeg var næsten klar over at der ville ske et eller andet, jeg havde dog ikke regnet med at man ville gå så langt som at ramme alle muslimer også de muslimer der føre et almindeligt liv i vores smukke land Danmark
Du har ret, det er ren idioti at skænde gravfreden. Men er du nu helt sikker på, at det ikke er "kamp" mellem Sunni og Shia mislimer. Det er endnu ikke bevist, at det var danskere som har udøvede hærværket.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-06-15 23:46

Citat
Det er endnu ikke bevist, at det var danskere som har udøvede hærværket.
Det retter vi lige til: Det er endnu ikke bevist, at det var danskere som udøvede hærværket.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 06-06-15 23:57

Tak til jer begge,
I beskriver præcis, hvad jeg føler i dette makværk.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-06-15 06:49

Selvfølgelig er der religiøse tosser blandt muslimerne, og det føles ekstra provokerende at de rejser til Dk, og så forherliger deres syge religiøse og antidemokratiske ideer og rakker ned på det land der har taget imod dem. Så i går der er ca 2500 af dem!

Men vi har en langt større gruppe gammeldanske religiøse tosser, der også render rundt og agiterer, og boykotter valg, og de har haft rigtig mange år til at integrere sig

http://www.bt.dk/politik/jehovas-vidner-vaelger-ogsaa-valget-fra

Jeg har været et par gange på den muslimske gravplads, den ligger få km fra mig, alt har været stille og fredeligt, jeg har snakket med medarbejderne, især har det undret mig at mange af gravstenene er for ganske unge.

At den nu er blevet udsat for hærværk er trist, det samme sker mange gange om året på kirkegårde, det er som regel drenge-/fuldeungemændsstreger.

Jeg tror der også ville være grafitti, hvis der var tale om en "hævnaktion", hvor man vil vise en pointe med handlingerne!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-15 08:09

Citat
Det var godt nok et sjovt ord. Er du sikker på, de ikke var venstreorienterede?

Rabiate muslimer ER højreorienterede da de jo har stram lovgivning og er indædte racister, men underligt nok er det mest de venstreorienterede grupper i Europa som støtter dem.

Det er lige så komplekst som i USA hvor det er forbudt at navngive et parti "radikal", men netop republikanerne er jo udstrakt radikale.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-06-15 08:23

hvornår vågner danskerne op de sidder bare og vasker hænderne og siger det må sørme ikke , jeg har et forslag til hvad man kan gøre 1 rejse hjem frivillig eller 2 blive sat op i et herkules fly og blive sat af 10 sømil vest for irland

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-15 08:46

I en anden tråd er jeg fremkommet med dette foreslag:

For at have RET til at kunne modtage kontanthjælp ...og andre offentlige ydelser i Danmark bør der indføres PLIGT til at stemme, hvis man vil modtage disse ydelser. Præcis som man har pligt til at deltage i aktivering, relevant jobsøgning mm. for at være kontanthjælpsberettiget.
Dermed vil hylekoret af antidemokrater med muslimsk baggrund lige så stille dø ud
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-15 08:50

Altså: Afleverer man ikke stemmesedlen? ...så bortfalder kontanthjælpen.

Da det kommer til at gælde alle borgere kan disse salafister ikke længere trække racismekortet eller påberåbe sig særlige religiøse hensyn.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-15 08:58

Iøvrigt er jeg som ateist stor fortaler for at ALLE religiøse særhensyn skrives UD af lovgivningen.

Religion bør være henvist til privatlivet og ikke figurere i det offentlige rum. Religiøs lovgivning hører hjemme i Kalifatet ...ikke i Demokratiet. Ret til forkyndelse af enhver art er sikret af ytringsfriheden, men det betyder ikke at man samtidig er selskrevet til at udbrede sin mission i medierne.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-15 09:04

Ps. Ønsker man at forstyrre den alm. ro og orden ved at fremkomme med mere eller mindre fantasifulde rabiate religiøse tilkendegivelser og f.eks. gives taletid i medier, ved offentlige møder og i forsamlinger mm. Ja, så bør der først indhentes tilladelse. Præcis som demonstrationer skal anmeldes til politiet først ..for at være lovlige.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-06-15 09:29

Citat
For at have RET til at kunne modtage kontanthjælp ...og andre offentlige ydelser i Danmark bør der indføres PLIGT til at stemme, hvis man vil modtage disse ydelser. Præcis som man har pligt til at deltage i aktivering, relevant jobsøgning mm. for at være kontanthjælpsberettiget.

Altså diktatur

Du rammer dermed også alle de svage og syge etniske danskere, jeg vil så foreslå at du emigrerer til en bananstat såsom Zimbabwe.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-06-15 09:45

Molo behøver slet ikke at flytte så langt væk!

4 EU-lande har stemmepligt, Belgien, Cypern (ved ikke om det også gælder den tyrkiskbesatte del, der er sikkert pligt til at stemme på Erdogan), Grækenland og Luxembourg.

Jeg er godt tilfreds med at vi har ret, ikke pligt, til at stemme, det ligger i begrebet frit valg!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 07-06-15 10:26

Enig, stemmepligt hører ikke hjemme i et demokrati.

Og man må godt ytre sig negativt om vor grundlov, bare man overholder den.

Dumt at ødelægge andre troendes gravsteder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-15 10:40

Vi Danskere er snart ved at være lidt for naive.

Muslimerne arbejder vist kun for en ting - magtovertagelse.
De rabiate fører an og resten er klar til at følge med..................som jeg opfatter det.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-06-15 10:41

Hej Kaptajn-Tommy, ja jeg mener at de er højreorientereret disse muslimer.
Hej vagnr, ja jeg ved at vi her har danskere der er lige så langt ude bla: Jehovas vidner, når det kommer til religion må de aldrig kunne blandes med politik, hvergang det sker går det simpelhen total galt hver gang husk lige det Kristademokraterne, sådanne partier der blander disse 2 ting skulle være forbudt i alle lande især i demokratier, de findes desværre også i flere andre EU-lande.
En ting mere vagnr, jeg skriver netop ikke hvem jeg tror det er der har ødelagt muslimske gravsten og grave, men nu har nogen også lavet hærværk på H C Andersens grav, heller ikke her ved jeg hvem der står bag.
kivi her er da et forslag undtagen om de 10 sømil vest for Irland, men vi kunne jo stoppe alt fra de muslimske lande og i stedet for 10 sømil vest for Irland kan vi jo sende dem til et muslimsk land, for dem er der jo nok af, en grund mere til at jeg ikke forstår disse folk tager over/ gennem jeg ved ikke hvor mange bla: muslimske lande hvor de kunne få det som de ville have det, forbud mod demokrati.
Jeg er lidt enigt med molokyle, men det skal laves så bla: syge danskere ikke vil blive ramt også, derfor vil det ikke kunne lade sig gøre desværre molokyle.
LuffeA, det har intet med diktatur at gøre, men det vil være ulovligt.
men hvad skal der så gøres for at ramme disse 5 kolonne folk?
Hvad skal alle partier i vores land gøre så det batter noget?
alan57

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-06-15 15:01

Citat
Men er du nu helt sikker på, at det ikke er "kamp" mellem Sunni og Shia mislimer.

Lyder ikke usandsynligt. De hader jo hinanden (næsten) lige så meget som os europæere.

Citat
ja jeg ved at vi her har danskere der er lige så langt ude bla: Jehovas vidner

Jeg har nu aldrig hørt om at Jehovas vidner,arbejder på at omstyrte det danske samfund. Selvom de arbejder ihærdigt på at "omvende" os.
Muslimerne derimod,er vores firekte fjender,nøjagtig som Nazisterne og Sovjetunionen var. Og det er katastrofalt,at det ikke er gået op for vore politikere endnu. De arbejder på een ting,nemlig at undergrave hele det vestlige samfund.
Men hva`faen,det er 30`erne om igen: DER BLIVER IKKE KRIG I VOR TID. Og så sov man videre. Mens Hitler byggede 75.000 fly og 100.000 kampvogne. Mon de bare skulle bruges til parade??
Samtidig blev der uddannet 3 mill. elite soldater. Verdens stærkeste militærmagt,på det tidspunkt.

Men de vestlige lande sov roligt videre.....................

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-06-15 15:16

Skal lige indskyde,at tallene for Wehrmacht,jeg har sat på ovenover,er grebet ud af luften. I virkeligheden var de meget højere.

Men jeg har jo aldrig hørt til dem,der overdriver. Hellere det modsatte.

M.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-06-15 18:32

De fleste højreorienterte muslimer er ikke danske statsborgere,og da må man ikke stemme ved folketingsvalg.Kun kommunevalg.
alimak

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 07-06-15 19:03

Men hvad skal vi gøre med de muslimer der ikke vil danmark, mange af disse personer ser ned på danskerne og danmark, dog ser de ikke ned på at de skal have bistandshjælp samtidigt med at de taler meget nedsættende om dette land og især om danskere især om danske kvinder som bliver betragtet som luddere man bare kan ligge ned, men hvis en kvinde fra det muslimske miljø finde en dansk ikke muslim kommer racisten frem lige med det samme og sagen kan ende med dødeligt udgang.
Og her mangler nogle løsninger fra folk og især fra de partier der opstiller til folketingsvalget sidste gang og denne gang også, det er sku sørgeligt for det virker som om at de har glemt det danske folk og deres problemer EU FN og NATO betyder sku mere for de danske politikere end deres land og eget folk og det er sygt.
Når vi i danmark har så mange der nu bor på gaden og en masse danskere spiser ved suppekøkkener samt mange andre sørgelige steder og vi mangler en masse penge til de syge og ældre, samt mange andre ting så fiser den tykke med brillerne rundt i hele verden og deler enormt mange millioner ud til fattige lande samt steder hvor de sulter som han siger samt eftergiver en helt masse penge som de har lånt af vores skatteyder, men siger samme tykke mand noget om at man nok ikke skal føde så mange børn når man sidste år fik en helt masse mad så de ikke døde af sult, men næste år er der så bare flere mennesker der skal deles om alt den mad de ikke har, hvis man skal hjælpe sådanne lande og give dem penge og mad skal samme tykke mand sku da stille nogle krav til dem eller skal vi bare blive ved med denne øsen ud af vores skatte-penge ?
alan57

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-15 21:39

LuffeA -> Diktatur ? Fordi man SKAL stemme for at modtage ydelser fra samfundet?

Næeh.. hør nu: Jeg skrev at man kunne forlange at man skulle stemme, hvis man modtog offentlige ydelser ...og DEM er der mange af: Hospital/ambulance/læge, sygesikring, politi, brandvæsen, kloakering, rennoversion, gadebelysning, skiltning osv. Alt det vi tager for givet og ikke tænker over skattekronerne går til. Mange tror nemlig at deres surt optjente penge KUN går via skat til fattigrøve, som ikke gider bestille noget !

Derfor ville det være sundt om Salafister, Sidste Dages Hellige (Pinsemissionen), Indre mission og Jehova's Vidner mm. lærte; at religion ikke står over fællesskabet og demokratiet i DK.

Joeh.. hvis de 'melder sig ud' og selv betaler ...for; Kirker/præster, moskeer/imamer, templer/guru'er, kirkegårde osv. ???

Så værs'go' ..for min skyld. Om de dyrker Guder, gulerødder eller rødbeder? ..er jeg da så kanon ligeglad med ,så længe jeg ikke skal punge ud og betale for deres hellige udskejelser

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 07-06-15 21:45

Hvis folk vil modtage fra fællesskabet? ...så er det mindste man kan forlange da; at de deltager?

..ikke bare modtage og så stå på 'sidelinjen' og nedgøre samme 'fællesskab'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-06-15 22:48

I det gamle Østtyskland - altså DDR= Deutsche Demokratische Republik Demokratiske republik, den var godt, hvad? Nå, men disse socialister "tvang" også befolkningen til at stemme.......på ham, som stillede op - og det var - ihvertfald i nyere tid, Erich Honecker. Den go'e Erichhh, fik altid alle stemmerne og valgdeltagelsen var høj, som regel 99 - 100%
Nu kunne man jo få den tanke........æhhem, at borgerne var glade for den go'e Erichhhhhhh. Om det var på grund af han var god til at lede landet - eller, om det var fordi han altid tungekyssede med den danske kommunist Ole Sohn, det melder historien så ikke noget om.

Moralen i min lille fortælling: Fordi borgerne har stemmepligt, bliver landet jo ikke mere demokratisk, vel?

For en sjælden gang er jeg enig med vagnr.
Citat
Jeg er godt tilfreds med at vi har ret, ikke pligt, til at stemme, det ligger i begrebet frit valg!

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-06-15 23:03

Citat
For en sjælden gang er jeg enig med vagnr.

Blind høne kan jo også finde korn

Dagens gode nyhed på demokratifronten er, at Erdogan har mistet sit flertal i Tyrkiet!

Det ville ikke undre mig det mindste hvis han alligevel kan blive ved magten, han har vist lært et og andet af Putin

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 08-06-15 00:48

Det er da ikke diktatur, at modtagere af offentlige ydelser skal møde op (hvis de har stemmeret).
Ingen forhindrer dem i at stemme blankt eller ugyldigt.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 08-06-15 07:34

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-15 08:21

Jeg uddyber gerne for de som ikke kan fatte det:

Hvis man ikke stemmer kan man ikke modtage offentlige ydelser. Altså kan man bare lade være. Man vil så f.eks. blive afvist på et offentligt sygehus og må gå den tunge gang til privat hospitalet. Man må selv bringe sit affald til genbrugstationen (dvs. undtagen køkkenaffald som skal afleveres direkte på forbrændingsanlæget ...mod betaling naturligvis) og man får afslag på ansøgning om kontanthjælp og må klare sig uden. Der kan sagtens tænkes flere ting i denne cost/bennefit analyse, så selv den mest stupide salafist kan se en fordel i at deltage i det samfund han/hun lever i.

Ret og pligt er tænkt ind i så mange af samfundets love at det alligevel mere er reglen end undtagelsen. Ingen vil vel beskylde Danmark for at være et diktatur af den grund. Eksempler er der nok af: Ret til kontanthjælp? ..giver: Pligt til at arbejde. Ret til at tjene penge? ..giver: Pligt til at betale skat. Ret til at ytre sig? ..giver: Pligt til at tage ansvar for det ytrede.

Hvorfor så ikke: Ret til statsborgerskab? Pligt til at stemme.

Jeg hørte lige præcis NUL protester da Mette Frederiksen talte om ret & pligt ifb. Nyttejob.

Jeg har svært ved at se hvor talen om 'stemmetvang' kommer ind i billedet ...LuffeA, vagnr og Tommy? I så fald er vi jo alle 'tvunget' til at overholde lovgivningen. Da jeg kaldte nyttejobs for 'tvangsarbejde' blev jeg netop fra flere sider kaldt doven og nasserøv ..for naturligvis medfører en ret også en pligt blev jeg belært.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 08-06-15 08:32

I "gamle dage" måtte fattiglemmer (= nuomstunder folk på overførselsindkomst) IKKE stemme, sikkert fordi man var bange for de ville stemme sig til højere ydelser!

At man skulle tvinge fattiglemmer til at stemme er dybt godnat, enhedslisten og alternativet ville sammen køre Dk i sænk på rekordtid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-15 13:58

Korrekt vagnr ->
Citat
At man skulle tvinge fattiglemmer til at stemme er dybt godnat, enhedslisten og alternativet ville sammen køre Dk i sænk på rekordtid

..men som jeg ser det: Ville det ikke være af det 'onde'
</MOLOKYLE>