/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tastatur? på Android
Fra : mig-selv
Vist : 455 gange
60 point
Dato : 04-06-15 21:39

Til tider bliver jeg LIDT hidsig over at ´tastaturet´ ALTID dukker op, når jeg gennemgår visse ting og sager på mobbedrengen - kan det ikke slåés fra = tastatur altså
Andoid 4,1 eller der omkring.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-06-15 11:21

Null Keyboard

A keyboard that does nothing.
Yes, really.
This keyboard is useful if you have an external bluetooth keyboard paired with your phone and you want to stop the on-screen keyboard from popping up all the time.

To use, go in to keyboard settings and enable null keyboard, and then pick it as your input method. No keyboard should appear until you change it back.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wparam.nullkeyboard

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-06-15 12:27

Bør da kun dukke op i forbindelse med at der er en skrivbar boks på skærmen, såsom passwords og sms.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-06-15 13:56

Citat
Bør da kun dukke op i forbindelse med at der er en skrivbar boks på skærmen, såsom passwords og sms.
Skulle man tro, men når jeg er på visse sider som guloggratis dukker tastaturet op og der er ikke noget der skal udfyldes
samt flere apps også starter op med tastatur

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-07-15 21:48

Citat
This keyboard is useful if you have an external bluetooth keyboard paired with your phone and you want to stop the on-screen keyboard from popping up all the time.

Dutter ikke i dette tilfælde, desværre - det telefonens eget der dukker op i tide og utide.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-15 05:54

Go'mor'n
Mystisk problem jeg aldrig har hørt om før
..undtagen for de, som ALTID har slået bluetooth til
Slå det fra, når du ikke bruger det.

Mobilos søger sikkert efter en af din/-e parrede enhed/-er og vil have dig til at bekræfte forbindelsen til denne/disse enhed/-er med et password.

Tjek for virus med: https://www.avast.com/da-dk/free-mobile-security

..ellers må du spørge 'eksperterne' hér: http://android.stackexchange.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:46

Citat
Slå det fra, når du ikke bruger det.

Mobilos søger sikkert efter en af din/-e parrede enhed/-er og vil have dig til at bekræfte forbindelsen til denne/disse enhed/-er med et password.

Citat
Bør da kun dukke op i forbindelse med at der er en skrivbar boks på skærmen, såsom passwords og sms.

Skulle man tro, men når jeg er på visse sider som guloggratis dukker tastaturet op og der er ikke noget der skal udfyldes
samt flere apps også starter op med tastatur

Har KUN telefonens indbyggede tastatur...? så jeg kan ikke slå noget fra jeg ikke har.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-15 22:48

Citat
Har KUN telefonens indbyggede tastatur...?

Altså det Digitale man skal bruge skrive?pind til, med mindre man har meget små fingre.