/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvornår kom denne funktion: Flyt ?
Fra : molokyle
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 03-06-15 08:48

Først idag (..men jeg er ind imellem også lidt langsom i optrækket) opdagede jeg, at når man har stillet et spørgsmål, så findes muligheden for at flytte det til anden kategori, hvis man skulle have 'kludret' i det og f.eks. spurgt om børnepasning i gruppen: Teknologi under kategorien MS-Windows ..når det retteligen måske skulle have været stillet i gruppen: Familie & relationer under kategorien Børn.

Øverst til højre opdage jeg en dropdown combobox m. knappen [Flyt]. Jeg mindes nu ikke at have set dette før. Så jeg spørger af ren nysgerrighed om der er nogen der ved:

Hvornår kom denne funktion på Kandu.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-06-15 08:55

Ja den funktion kan jeg ikke finde!
MV2

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 03-06-15 09:09
Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-06-15 09:13

modersvilje, det er jo kun den bruger, der stiller et spørgsmål/skriver et tip, der kan se og har den mulighed

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 03-06-15 10:06

ah ha jeg prøver herefter at simulerer lidt åndsfrisk!
MV2

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 04-06-15 06:58

Tak for svaret ans.