/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
cd/dvd label designer
Fra : kivi
Vist : 327 gange
100 point
Dato : 25-05-15 10:09

er der nogen som har navnet på et og nemt cd/dvd designer program jeg har hidtil brugt nero men nu kunne godt tænke mig at prøve noget nyt

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 25-05-15 10:39
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-05-15 12:37

vil også anbefale Avery designpro: http://www.avery.com/avery/en_US/Templates-%26-Software/Avery-DesignPro-for-PC.htm

Det er gratis og det virker, lad dig ikke narre af det lidt gammeldags udseende.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-05-15 19:42

Citat
vil også anbefale Avery designpro: http://www.avery.com/avery/en_US/Templates-%26-Software/Avery-DesignPro-for-PC.htm
Det er gratis og det virker, lad dig ikke narre af det lidt gammeldags udseende.

ville også ligge link, men troede det var blevet til købe program/ 30 dages.
Jeg brugte det til at printe labels/ ediketter med, og det virker bare - dog kan programmet snyde? så vidt jeg husker, hvis man ikke lige kalibrerer programmet - til det man udskriver fra = tommer/ millimeter.
Men jeg kan huske forkert, da jeg ikke bruger det mere - men det vil altid stå som første valg, hvis og såfremt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-15 21:10

Hold dig fra papir-labels på CD/DVD fordi papirsnulleret kan drille læserhovedet, og sidder det skævt kan det komme i ubalance og smadre CD/DVD drevet.

Med eks. en canonprinter kan du printe direkte på skiver som er beregnet til det.
Der følger et program med printeren til at lave print på skiverne.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 27-05-15 07:50

Tak for svaret mig-selv.