/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Afspille film på DR Bonanza
Fra : o.v.n.
Vist : 498 gange
200 point
Dato : 25-05-15 00:44

Som overskriften siger så har jeg problemer med at afspille film på DR Bonanza
Med Firefox kan jeg hverken søge eller afspille, heller ikke i fejlsikret tilstand
Internet Explorer kan godt finde den film jeg ønsker at afspille men ikke afspille filmen
Begge browsere viser javascript:void(0) når jeg holder musemarkøren over
Jeg har forsøgt med Windows 8.1 og ovennævnte browsere og med Linux Ubuntu og Firefox
Hvad er der galt og hvordan får jeg afspille de film jeg ønsker at se?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 25-05-15 08:50
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-05-15 11:03

Har du prøvet StreamTransport.
prøv at slå din sikkerhed fra og se om det hjælper

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-05-15 15:36

Det virker fint i FF 38.0.1 og Flash 17.0.0.188 og det er windows 8.1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-15 17:41

Citat
Har du opdateret Flash player?
det havde jeg så åbenbar ikke det er ikke så længe siden cirka en uges tid, at Adobe selv kom og fortalte at jeg burde opdatere flash player og det gjorde jeg dengang, i linkene fra Klaudi står der Macromedia flash player men det var Adobe Flash player som blev hentet, er der kun navnene til forskel eller er der 2 flash playere?
I gamle dage var der en Macromedia flash player og en Adobe flash player

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-15 17:43

Jeg glemte at fortælle at det hjalp med opdatering fra Klaudis link
Den første fortalte at jeg allerede havde den seneste version og jeg afbrød, så det må være det andet link som løste problemet - også i Internet Explorer

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-05-15 11:36

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-05-15 17:45

velbekomme