/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Benelli 491 ST Skjolde
Fra : mnaybez
Vist : 965 gange
150 point
Dato : 19-06-03 17:05

Hej.!

Nogen der har et link til hvor man kan købe andre skjolde til en Benelli 491 ST end de der sorte og grå, det skal være nogle med lidt flere farver på

Accepteret svar
Fra : 30scooter

Modtaget 150 point
Dato : 19-06-03 20:33

Ja du kan skrive en annonce i www.dba.dk og spørge om der er nogle der ligger inde med skjolde til din scooter..eller også kan du male skjoldene.

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : morfar1

Dato : 10-08-03 18:33

Hvor har du fundet de andre skjolde for jeg kan ik" selv finde dem på nettet. Kunne godt li" at vide hva" de koster. Kan du give mig nogle links til der hvor du har fundet dem.

På forhånd tak.

Godkendelse af svar
Fra : mnaybez

Dato : 15-03-04 21:51

Tak for svaret 30scooter.

Kommentar
Fra : ibilemil

Dato : 03-08-05 12:37

det kan da ikke passe at man ikke kan købe skjolde til en Benelli 491GT!!!!!!!! er der ikke nogen der kan hjælpe mig lidt med at finde et link eller noget?.....MVH Emil