/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer canon MG 4250
Fra : preb1944
Vist : 1329 gange
100 point
Dato : 23-05-15 16:14

Hej.Jeg har købt og installeret printer Canon Pixma 4250.mener jeg har installeret rigtig.min eneste problem er at jeg har lagt A4 papir i til det ikke kan komme længere.Alt fungerer herefter perfekt undtagen at fordækslet ikke kan lukke da papir er for stort .Skal fordæksel være åben når der er papir i printeren ?
tak hilsen Preben Olsen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-05-15 16:17

Ja, det mener jeg.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-05-15 16:27

Ja, men ellers åbner den nok af sig selv, når du begynder at printe...

Men papiret bør kunne være i skuffen, selv om fordækslet er lukket,
det kan det i hvertfald på min Canon MP530.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-05-15 16:31

Og der er vel ikke en amerikaner model du har købt?
Papiret i USA er jo kortere end vort A4.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-05-15 16:32

Min MP 640 printer åbner dækslet automatisk når tiden er inde...

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 23-05-15 17:06

Tak for svarene hidtil. min gamle MG 630 kunne også lukke dækslet.Det ville jo være bedre hvis dækslet kan lukkes når jeg ikke bruger printeren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-15 18:38

Har du en skuffe nederst fortil Hvor papiret skal ligge........................så skal brinteren kunne lukkes og den "flapper" selv ned når den printer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-05-15 18:44

Den ligner min 5250.
I din manual står der at 100 st papir kan lægges i forreste bakke

Hvis du laver print på photopapir er det bedst at benytte bageste papir-indgang, hvor du lige skal trække holderen op.

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 23-05-15 19:51

Stadig tak for forsøg på hjælp til alle.Tror desværre ikke det er som i mange andre printere hvor det er meningen at den skal kunnes lukkes med papir i.Rummet man skal komme papir i har jeg kontrol over, Et sted står der læg papir i til det ikke kan komme længere.selv åbn udbakke til papir.Så jeg må sikkert leve med at forreste bakke er åben når der er papir i

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 23-05-15 21:43

Jeg tror det er denne printer du har, efter dine forklaringer.
http://www.trustedreviews.com/canon-pixma-mg4250-review-perormance-and-verdict-page-2

Og ja, det ser ud til at du skal tage papiret ud for at lukke låget. Den ligner ikke helt min som er en model 5250, hvor papiret lægges i en skuffe foan i bunden.

Til dit spørgsmål
Citat
Skal fordæksel være åben når der er papir i printeren ?

Ja

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 23-05-15 21:51

Tak for svaret Eyvind.