/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Seneste spørgsmål
Fra : svendgiversen
Vist : 457 gange
121 point
Dato : 22-05-15 18:13

Jeg stillede et spørgsmål den 17. maj, om lokal fjernvarme her, og rigtig mange svarede,
det bedste svar fik jeg den 18. maj, men da der var informations møde den 20. maj,
ønskede flere at høre om resultatet efter mødet.

Og så den 21 maj, da mit spørgsmål var røget langt ned ad listen, øgede jeg points med 20,
og det kom kortvarigt op øverst under seneste indlæg fra den 21 maj, så alle let kunne se det,
men så, da da jeg godkendte det bedste svar fra den 18. maj, røg det tilbage til den 17. maj.

Langt uden for listen over seneste indlæg, hvorfor mon, og er det normal kandu praxis?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 131 point
Dato : 22-05-15 18:21

Citat
og er det normal kandu praxis?

Ja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-15 18:22

svendgiversen, sådan er det, når du har godkendt et svar, så kommer det tilbage på sin normale plads/dato.

Det uanset at du har forhøjet point eller ej, men det kommer tilbage til den dato, hvor du først stillede spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-15 18:33

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-05-15 19:57

velbekomme