/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Xperia E4
Fra : Boxerpige101
Vist : 319 gange
300 point
Dato : 18-05-15 20:17

Jeg har et stort problem med denne telefon. Jeg kan ikke få sat min e-mail op på den.
Min udbyder er det gamle Hosting2, nu Comendo, og jeg bruger følgende oplysninger
mailadresse e..@.....soe.dk
Adgangskode *********
pop3: mail.hosting.comendo.com (Den har jeg fået oplyst af Comendo)
Port 110 (Den har jeg fået oplyst af Comendo)
Sikkerhedstype SSL/TLS (Accepter alle certifikater) (Den har jeg fået oplyst af Comendo)

Så kommer jeg ikke videre, den vil ikke godtage min pop3, den bliver ved med at sætte ? ved den, og sige at A POP3 server address usually look like this
pop.yourdomainname.com
If you don't know your server address, pleace contact your email provider

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-15 02:03

Kan du ikke bare gå i indstillinger/ tilføj konti/ tilføj mail - brug din mail adresse og login kode, så skulle du kunne bruge din mail.
Forstår ikke hvorfor du skal bruge pop3 og andet.

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 19-05-15 12:59

Nu har jeg fået kontakt med den indgående server, nu er det galt med den udgående, hvordan skal jeg stå der?

smtp: mail.hosting.comendo.com (den samme som den indgående)
Port: 587
Sikkerhedstype SSL/TLS (Accepter alle certifikater) (Den har jeg fået oplyst af Comendo) Til den indgående bruger jeg ingen, men når jeg sætter den op på computeren, skal der sættes X ved serveren til udgående post kræver godkendelse, brug samme indstillinger som på serveren til indgående post.

Brugernavn og password

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-15 18:41

Kan stadig ikke forstå?? hvorfor du skal benytte ´POP´ Har du et program på tlf der gør at du absolut skal bruge det..

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 19-05-15 20:52

Nej med jeg har brugt de oplysninger udbyder har giver mig. Jeg tror at I ikke har læst hvad jeg skrev, jeg skriver ikke pop nogen steder med det er en oplysning der skal stå ved POP3 udbyderen