/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
brugsanvisning
Fra : omahexen
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 15-05-15 19:47

Har man egentlig ikke krav på,at når man køber en elartikel,at brugsanvisningen også er på dansk ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-05-15 20:01

Et nordisk sprog er nok.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-15 09:18

Til gengæld kan man tit hente vejledninger / manuals ude på nettet...............på Dansk.

Ps. Medfølgende start op vejledninger er som regel minimale.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-05-15 10:31

Det er ikke et krav, men god forbrugeroplysning, at gøre kunden opmærksom på det FØR købet. Er man ikke blevet det, kan man returnere varen, men man kan jo også selv spørge omdet INDEN købet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-05-15 13:23

Ved E mærkede varer er du rimeligt godt beskyttet:

https://www.emaerket.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-15 21:14

Men stadig som Luffe siger:"Et nordisk sprog er nok".