/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
iPhone/iPad
Fra : swarn
Vist : 578 gange
500 point
Dato : 03-05-15 13:30

Jeg har en iPhone og en iPad begge Apple, hvor jeg har iTunes Store på begge to, men på min iPad når jeg søger på musik står prisen i US dollar for musikken og på min iPhone står der danske kroner for musikken, er der nogle der kan forklare det og om man kan ændre det på iPad.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-05-15 15:05

Du har vel ikke "fordansket" den Ipad endnu.
Prøv at gå til indstillinger (options) og ændre sproget (language).

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-05-15 15:08

Til Eyvind
Jo det har jeg den er Ca. 3 år

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-05-15 17:29

Prøv at ændre/tjek at Region er sat til Danmark

Gå til Indstillinger > Generelt > International, indstil Region Format og Kalender.

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 03-05-15 17:40

Klaudi
Kan ikke finde International under generelt,for det er Ipaden du tænker på ik.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-05-15 18:14

Jo, det er til ipad, så er det nok noget ala dette

Indstillinger > Generelt > Sprog & område

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 500 point
Dato : 05-05-15 09:27
Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 06-05-15 09:12

Tak for svaret Kortoververden.