/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
raid driver til msi970a-g43
Fra : frederikshavn
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 29-04-15 21:39

hey jeg mangler en raid driver til win7 pro x64 overnævnte mb,kan ikke finde nogen på driver skiven please need help

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 30-04-15 08:36

Mon ikke du skal bruge den øverste på listen?
http://www.msi.com/support/mb/970A-G43.html#down-driver&Win7 64

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 30-04-15 19:04

tak men når jeg ligger dem over på min usb pen kan win ikke find dem under install

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-05-15 12:03

Når du downloader fra MSI's hjemmeside downloader du en .zip fil, den skal unzippes eller pakkes ud, det er det samme, det er bare to måder at sige det på. Hvis du ikke har 7 zip, winrar eller winzip installeret så skal du bare højre klikke på den og vælge "Udpak alle..." Når den er færdig med at blive pakket ud så har du en mappe der hedder det samme som .zip filen, nu kan Windows se de .inf, .sys, .cat og .txt filer der skal bruges til at opdatere driveren til dit bundkort.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 02-05-15 12:48

kom til st tænke på kan det have noget at gøre med at min win 7 skive ikke indeholder nogen s?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-05-15 17:20

Har du nogen gul enheder i enhedshåndteringen? Du kan også se hvilken komtroller du har, i enhedshåndteringen.

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 09-05-15 09:30

Tak for svaret webnoob.