/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Fotos i Google+
Fra : spimmer
Vist : 525 gange
500 point
Dato : 29-04-15 15:41

Hej.
Hvad sker med de billeder, jeg har gemt på Google+ Foto, når Google+ lukker?
mvh
spimer.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 29-04-15 17:12

Hvem siger de gør det?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-15 20:37

Hvor har du læst dét henne?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-04-15 22:35

Citat
Hvad sker med de billeder, jeg har gemt på Google+ Foto, når Google+ lukker?
Hvis du ikke selv fjerner dem tilhører de vel Google. Men nu tror jeg ikke Google+ lukker.

For ikke at komme i sådan en situation har jeg selv lagret mine billeder på eksterne harddisk + backup.

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 30-04-15 17:54

Hej.
Komputer for Alle skriver: Den sociale tjeneste Google+ fik aldrig et ben til jorden i konkurrencen med Facebook og Twitter. Derfor er det nu mere eller mere slut med Cirkler, Strøm, Gnister og andre elementer. Google forsøger dog at puste helt nyt liv i tjenesten. Der er allerede sket store ændringer i udseende og indhold, og du får især et godt værktøj til at gemme og dele billeder.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 01-05-15 19:04

Oversat til sådan jeg forstår den besked:

Google lukker ikke plus direkte. Men de laver om på det. Så de vil fokusere på at gøre de dele folk bruger endnu bedre. Fx google photos, som er tidligere var en del af google plus, men det vil fremover blive sit eget produkt.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 15-07-15 17:56

Tak for svaret katekismus.