/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
GOOGLE CROMECAST
Fra : dhmoelsted
Vist : 710 gange
100 point
Dato : 28-04-15 19:09

Jeg har været så skal vi sige uforsigtig at anbefale 2 i familien hver et Medion 50 tommer smart tv

også udmærket billede men ingen NETFLIX app de har så i en md ca kunne komme på netflix via browser på tv men det er slut nu der kommer et stor skilt op med en masse teknisk

har så hørt at man kan købe en Google cromecast ....ville den løse alle problemer og så få netflix på ad denne vej

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 28-04-15 21:35

Nej der blander du tingene sammen. At Chromecast vist sælges med et 2 mdr gratis abbonement i øjeblikket er noget andet.
Chromecast er beregnet til at vise f.eks Netflix m/abb til ca. 79.- fra andre device's feks tablets, smartphone o.lign.
Google ordet Chromecast og læs lidt mere..

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 28-04-15 21:47

de 2 familiemedlemmer har begge netflix abb. men kan jo ikke se netflix på dette smart tv fordi der ikke er nogen app.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-04-15 21:53

Skal du så ikke bare under Indstillinger, og hente den?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-04-15 22:02

Det er da ikke et ret meget smart tv, hvis man ikke selv kan installere app!!

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-15 09:00

Det er jo et spørgsmål om dette smart tv, er sidste års model hvor det smarte kun kan se billeder og andet på nass servere og andet. Men du siger de kunne se netflix på den indbyggede brouser, så kan di vel også fortsætte med dette bare de betaler. app er kun til tablets og telefoner. Jeg har nu en android tablet og og en Cromecast koblet sammen, det kan køre netflix.
Jeg ville nu gerne have haft skal vi sige 5 programmer på TV hvor der var noget der var værd at se på. Synes det er for dyrt og for dårligt, gamle film og genudsendelser og reklamer. Hej Hej Hilsen Steen.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 29-04-15 10:52

jeg har snakket med netflix dk. support man kan ikke via tv browser normalt hente log ind man skal logge ind via app på tv ...men så er det nok sådan at Medion og Netflx ikke kan blive enige om det med finanser derfor er der ikke pt en app på danske medion tv

som tidligere skrevet kan jeg logge ind men mødes af et "forbudt" skilt

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 29-04-15 11:00
Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 29-04-15 15:14

Tak for svaret stone47.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-04-15 15:39

Køb du bare en Chromecast og plug i TV'et!
Så er det bare at starte Netflix på enten en PC, tablet eller smartphone, og så sende til Chromecast'en - Det kan ikke være nemmere ,-)

Kig dig omkring nåpr du køber den, da man ofte får 3 måneders gratis Abonnement med til enten Netflix, Viaplay eller HBO - Dumt at give det samme for en uden denne mulighed!!