/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kopier video
Fra : jensviggo
Vist : 984 gange
100 point
Dato : 27-04-15 10:17

Jeg har hentet en video på Youtube, og den ligger nu i mappen video på min pc, når jeg ptøver på at kopiere/flytte den til min Iphone 4s, får jeg den besked, at elementet kan ikke kopieres, enten svarer enheden ikke mere, eller osse er den ikke tilsluttet.
Og det er ikke rigtigt den er tilsluttet. Nogen prøvet det, eller er der en anden smart måde jeg kan overføre Musik/video til telefonen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-04-15 10:36

Sikker på det ikke bare er en ´genvej´ du har hentet - hvad dowloadede du klippet med?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-04-15 10:44

Kan du ikke bare sætte tlf til din pc med usb, så burde du kunne se alt på din tlf, også flytte filer

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-15 11:05

Jeg kan se alt på pc når telefon er tilsluttet, jeg bruger freemake videokonverter

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-15 11:07

og det er ikke en genvej det er en mp4 fil

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-04-15 11:44

Mig bekendt kan man ikke bare hente klip fra tuben, der skal et program til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-15 11:46

Er det programmet Itunes du bruger når du kopierer billeder og videoer mellem computer og Iphone? Den er det rigtige værktøj til at forbinde æble produkter med Windows computere:
http://www.apple.com/dk/itunes/download/
Har du brugt "Til Apple" knappen på Freemake da videoen blev dannet?
Der plejer ikke at være problemer når jeg flytter videoer som er omdannet af Freemake Videoconverter, er du sikker på at videoen ikke er åben i et andet program?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-04-15 11:48

Citat
Mig bekendt kan man ikke bare hente klip fra tuben, der skal et program til
Freemake Videoconverter er programmet som både kan hente og omdanne, men ikke alle film fra Youtube, nogle film er kopibeskyttede (mest musikvideoer) og så skal der andre programmer til

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-15 11:59

videoen kan åbnes med windows media player

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-15 12:09

når klippet fra youtube er konverteret kommer der en boks frem hvor jeg vil gemme, jeg kan ikke umiddelbart gemme det i apple

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-15 12:33

Har nu prøvet igen og det lykkes, jeg ved ikke om det er fordi jeg lavede en opdatering af frimake, inden jeg gik i gang. Når youtubeklippet er sat ind i freemake og jeg vælger konverter, vælger jeg appel og det virker, før valgte jeg mp4 der kunne jeg ikke komme videre.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-15 13:03

Gem på computeren og flyt eller kopier over på Iphone bagefter, min forrige smartphone med Android kunne ikke umiddelbar afspille mp4 film, jeg skulle klikke på "Til Android" i Freemake før det virkede.
Godt du har fundet en metode som virker

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-04-15 14:45

Tak for svaret o.v.n..