/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
lejekontrakt
Fra : lassenit
Vist : 605 gange
20 point
Dato : 25-04-15 12:21

Hejsa..

Jeg ville høre om der er nogle som ved noget om hvordan jeg står ifh til at jeg har betalt indskud men har ikke underskrevet lejekontrakten endnu, og er blevet tilbudt en anden lejlighed og den vil jeg hellere have, hvordan er mine chancer for at få alle 3 mdr. indskud til tilbage, synes jo selv at når jeg ikke har skrevet under, gælder de 3 mdr. jo ikke.

Mvh.
Henrik

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 30 point
Dato : 25-04-15 12:37

EN MUNDTLIG AFTALE ER I PRINCIPPET LIGE SÅ GOD SOM EN SKRIFTLIG AFTALE.

HVIS UDLEJER IKKE HAR ANDRE TIL AT LEJE LEJLIGHEDEN, SKAL HAN GØRE ALT HVAD HAN KAN FOR AT LEJE DEN UD, HVIS DU GERNE VIL UD AF DEN AFTALE I HAR LAVET.

MEN, ELLERS HAR DU NU 3 MÅNEDERS OPSIGELSE FRA DEN 1. I EN MÅNED.
SÅ SKYND DIG AT OPSIGE LEJEMÅLET, OG HÅB SÅ PÅ AT UDLEJER FÅR DEN LEJET UD INDEN DE 3 MDR. ER GÅET, SÅ DU KAN FÅ NOGLE AF DINE PENGE TILBAGE.

HVIS DU FLYTTER IND I LEJLIGHEDEN SKAL DEN SIKKERT MALES IGEN, ELLERS KAN HAN IKKE TIL DEN NÆSTE SKRIVE AT DEN ER NYMALET.

DET ER SUPER ÆRGERLIGT, MEN DESVÆRRE.

MVH AG112

Godkendelse af svar
Fra : lassenit

Dato : 25-04-15 13:19

Tak for svaret AG112

Så er der stadigvæk håb, skulle først flytte ind d. 1/6..

Henrik

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-04-15 13:26

Og hvis udlejer er fornuftigt, så får du sikkert alle dine penge tilbage.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 26-04-15 00:15

SELV TAK LASSENIT

HÅBER DIN UDLEJER HURTIGT FÅR BOLIGEN LEJET UD,
SÅ DU KAN BLIVE LØST FRA DINE AFTALER.

HELD OG LYKKE MED DET.
MVH AG112