/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gta3 går i hak
Fra : jenssj
Vist : 295 gange
150 point
Dato : 19-06-03 07:42

Haj Alle sammen

Jeg har Gta3 men når jeg er inde i spillet går den i hak et halv sec. det gør den igen
og igen....er der nogen der vil hjælpe mig?????????????????????????????????????????
?????????????????????????????????????????pli

Hilsen jenssj

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 19-06-03 09:05

Prøv at gå ind i display settings, under options, der kan du sætte det så det passer til din maskine

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-06-03 12:33

Ja, enten sæt opløsningen ned eller sæt farverne ned (brug 16 bit hvis du har en ældre maskine)...

Men hvilken maskine har du egentlig? Det kunne være rart at vide lidt specifikationer, så vi måske kunne rådgive dig til køb af nye elementer (hardware) til din computer...

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 19-06-03 12:57

Hvad skal jeg sætte ned og vor mange må der håjst være
Og hvad skal der stå on eller off

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 20-06-03 09:33

Hej alle

Det er min lille dreng der gerne vil spille gta 3.
Vores maskine er 850m. 128 ram .
Jeg tror selv på at det kan værer grafikkortet der for lille.Jeg er ikke god til computer så jeg ved ikke hvad mit grafikkort hedder men det kan vel findes,

Hilsen Jens.

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 20-06-03 09:46

Hmm jeg ville nu også sige at i skulle have lidt mere ram for at køre det ordentligt!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 20-06-03 10:48

arh... 128 mb ram burde være nok... men prøv at højre-klikke på denne computer -> hardware -> enhedshåndtering og skriv hvad der står ved skærmkort...

Denne beskrivelse er guidet til xp... hvis du ikke har xp så skriv lige hvilket et du så har!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 20-06-03 12:42

navida riva tnt2 model 64/model 64 pro
Kan du bruge det.

Hilsen Jens

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 20-06-03 18:09

Tjaaa... Det lyder til at din computer godt kunne trænge til en opgradering mht. grafikkortet... Har en kammersjuk som har GeForce4 MX 440 m. 128 mb ram, og han klager ikke. Men et nyt grafikkort burde kunne gøre det.. Men ellers så sørg for at stille indstillingerne for grafik LAVEST muligt, og så se hvordan det kører... Kører det fint, så set dem gradvist op og find ud af hvornår det hakker... Og så brug indstillingen under den...

Håber det var til en hjælp!

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 20-06-03 19:16

Hej ostemanden
Indstillingerne for grafik sat jeg langt ned som muligt men kun stadig ikke se noge forskel men man kunne godt se der var LIDT for skel men ikke rat maget.
Men det blev for mørk.
håber du har en anden ide hvis du har så skriv hvis ikke så skriv også så jeg kan se at du ikke
hr en anden ide en at købe et nyt grafikkort så snart muligt pliiiiiiiz.

Hilsen jenssj

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 20-06-03 23:33

hmmmm... tjaa, et nyt grafikkort vil hjælpe, skulle jeg mene... Men prøv at forhør dig rundt og se om du ikke kan låne et kort af en af dine venner, og test spillet med det. På den måde ved du om det er grafikkortet. Husk at det skal være et nogenlunde OK grafikkort (NYT!)... Spørg evt. din ven til råds, om han ved hvor godt det er osv...

Ellers kan jeg anbefale dette her: http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=10848

Med dette kort er du sikret et godt stykke ind i fremtiden mht. spil, selvom det allerede er ved at blive gammelt...

Men ellers skal du ud og punge ud for et nyt kort... Og muligvis også nogle flere ram, kpm pointere... 128 mb ville nok ikke være nogen luksus, men omvendt mener jeg heller ikke at de er STRENGT nødvendige...

Håber det kunne være til hjælp!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 21-06-03 09:23

Det er jo al for dyrt har du et andet billiger kort????????????????????????????

Hilsen jenssj

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 150 point
Dato : 21-06-03 09:49

Hmmm... Jamen vil du have et ordentligt grafikkort idag, så må du også betale prisen... men her er et til omkring 750: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017897

Men ellers så hop ind i en computer forretning og spørg dem til råds mht. et godt grafikkort til billige penge... det kan være at de har et godt tilbud...

MVH Ostemanden

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 21-06-03 11:36

Det behoves ikke at være idag!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vis du kan finde et der er billigt som der ikke er så dyr.

Hilsen jenssj

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 24-06-03 19:49

Tak for svaret ostemanden jeg akcepter det
TAK

HILSEN JENSSJ

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 24-06-03 19:49

Tak for svaret ostemanden jeg akcepter det
TAK

HILSEN JENSSJ

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 24-06-03 19:49

Tak for svaret ostemanden jeg akcepter det
TAK

HILSEN JENSSJ

Godkendelse af svar
Fra : jenssj

Dato : 24-06-03 19:52

HAN GAJ MIG ET RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG GODT TIP

HILSEN JENSSJ