/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
you tube
Fra : popper
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 11-04-15 18:29

Hvad skyldes det at jeg ikke kan se film på youtube.....

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 11-04-15 19:05

Gå ind på youtube.com.
Nederst i politik og sikkerhed.
Gå ind i sikkerhedscenter rul ned og indstil progammet

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-15 19:08

Lås Beskyttet tilstand:

Hvis du ønsker, at Beskyttet tilstand skal være aktiveret på YouTube, hver gang du besøger websitet, skal du låse Beskyttet tilstand.
1.Log ind på din YouTube-konto.
2.Rul ned til bunden af en vilkårlig YouTube-side, og klik på rullemenuen i afsnittet "Sikkerhed".
3.Du vil nu også have valgmuligheden for at låse denne browser i Beskyttet tilstand.

Slå Beskyttet tilstand fra:
1.Rul til bunden af en vilkårlig YouTube-side, og klik på "Sikkerhed: Til".
2.Klik derefter på valgmuligheden "Fra".
3.Hvis du har låst Beskyttet tilstand, vil du blive bedt om at logge ind og indtaste dit brugernavn og din adgangskode for at bekræfte, at du ønsker at slå Beskyttet tilstand fra.
4.Når du er logget ind, skal du rulle ned til bunden af siden for at slå Beskyttet tilstand fra.

Bemærk! Hvis du slår Beskyttet tilstand fra, deaktiverer du også Google Beskyttet søgning.

Er Beskyttet tilstand stadig slået til, efter du har forsøgt at deaktivere den?

Hvis du har indtastet dit brugernavn og din adgangskode, og Beskyttet tilstand fortsat er slået til, kan du få yderligere hjælp ved at kontakte din systemadministrator.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-04-15 01:01

Det kan også være din player der ikke står som den skal, sæt den til automatisk genkendelse:
http://spic.dk/index.php?view=2441428793197

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 12-04-15 07:24

Tak for svaret bja2.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-04-15 08:10

Selv TAK Popper
at your service